Amme-BH

Har du stort eller smått å bære på?

Har selv ganske små pupper b-cup som blir C-cup til amming (bruker C cup til vanlig også, men det er fordi jeg har blitt litt tjukkere rundt brystkassen med åra). Har prøvd mange amme-bher, gav til slutt opp sist (kjøpte til og med den "fantastiske" amme bh'en de solgte gjennom ammehjelpen.no).

Problemet for meg er at puppen er så liten at bh'en er i veien ved amming! Endte opp med å bruke h&m sine amme-singletter som kombinert topp og bh. Brukte kun bh ved spesielle anledninger.

så kommer til å gjøre det samme denne gangen også - hm singlet!

Ville bare tipse deg om disse superbillige og behagelige ammebhene kjøpt på ebay :) jeg tenker å bruke de på natt men bruker de litt nå og. De er ikke slik som løfter og former særlig (hvertfall ikke for meg som har E cup) men de er deilige :):)
Jeg betalte 50 kr med frakt.
http://m.ebay.com/itm/Comforty-Wome...579685?varId=451043878130&txnId=1363206098005
Ligner veldig på lindex sin. Den har jeg ennå ikke forsøkt (men prøvd den på og jeg er ikke spesielt forhåpningsfull)

Ikke bare lett med små pupper heller!! Men er vel ingen som er helt fornøyde :-p

Har du stort eller smått å bære på?

Har selv ganske små pupper b-cup som blir C-cup til amming (bruker C cup til vanlig også, men det er fordi jeg har blitt litt tjukkere rundt brystkassen med åra). Har prøvd mange amme-bher, gav til slutt opp sist (kjøpte til og med den "fantastiske" amme bh'en de solgte gjennom ammehjelpen.no).

Problemet for meg er at puppen er så liten at bh'en er i veien ved amming! Endte opp med å bruke h&m sine amme-singletter som kombinert topp og bh. Brukte kun bh ved spesielle anledninger.

så kommer til å gjøre det samme denne gangen også - hm singlet!

Er nok samme som deg, bruker B-cup:)

Hm singleten er gull også for oss med litt å bære på. Er 85c/d før amming og hjemme brukte jeg stort sett den singleten, hadde enkle amme bh fra hm også som jeg brukte ute.

Hm singleten er gull også for oss med litt å bære på. Er 85c/d før amming og hjemme brukte jeg stort sett den singleten, hadde enkle amme bh fra hm også som jeg brukte ute.
Brukte også ammesinglet hjemme. Og jeg hadde en G-cup i ammeBH :p

Jeg har G i utg.pkt, så skal dra til Lalina i Oslo, bra undertøysbutikk.. Få tak i noe som sitter bra. Bare usikker på når jeg skal gjøre det, hvor mye dem vokser de siste ukene...

Jeg har enda ikke funnet noen Anne bh som er store nok i cupen. Selv at det står de er store. Liker best spiler også. Tips mottas her også

Har sett på underverker, men vil gjerne prøve først, det er så stor forskjell på merker og modeller.. Så jeg går for en bytur etterhvert, tenker jeg:)

Back
Topp