Amme bh

Qvini

Glad i forumet
Gud for ett styr!! Om det aldri har vært vanskelig å finne bh som passer disse monster puppene før, så er det iallefall det nå!! :( prøvd de største amme byene de har på alle disse kjede butikkene, det kan jeg bare glemme! Så jeg må bruke masse penger på disse dyre! Å jeg kjøper de på nett i tillegg (bor veldig avsides til) så får ikke prøve dem! Bare håper at den passer når jeg får den! I mellom tiden så får jeg gå med dobbel pupp i en alt for liten bh :( synes så HM, Cubus eller Lindex kunne hatt litt større bher til store bryster så vi slipper å bruke flere hundre kroner på en bh så man kun bruker noen mnd!

Noen som har noen gode tips hvor man kan få fatt i billige amme bher til store bryster? Bruker liksom 80E/G til vanlig :( og større nå!!

Ikke billig, men boob ammebh i ull var fantastisk god å ha på! Nå vet jeg ikke med veldig store bryst da, men for meg var den kjempegod:) koster litt dessverre, men verdt det.

Jeg har fra Change, måtte opp i 80 i!!!
Også har jeg en jeg kjøpte på bare barn uten spiler til natta, husker ikke hvilket merke det er.

En god ammebh til store pupper er ett must altså, vel verdt pengene syns jeg.... :)

Ammetoppen/singletten fra hm sin va gull verd når lilletuppa tok puppen. Da trenger man ikkje bh og jeg bruker 95j på change sine bh'er

Jeg har 80j til vanlig.. Men den i pose fra cubus som er str 90e den passer.. Den blanke og ikke dn blonde.. Den er for trang i samme str..

Back
Topp