Amme-bh

vesla1989

Betatt av forumet
Trenger tips til hvor jeg kan få tak i fine og gode amme-bher, som også gir god støtte :)

Komikerfrue hadde et innlegg i går om amme-bher.:-)

Jeg har kjøpt en topakk på Kappahl som er veldig deilige på.

Da må jeg se på de :) Hadde fra Cubus forrige gang og de synes jeg ikke var gode. Var tynne og ble så fort slaskete.

Slenger meg på denne tråden;-) Trenger nemlig tips til hvor jeg kan få tak i gode, behagelige amme-bher i riktig størrelse. Liten livvidde og høy cupstr gjør at det blir utolig vanskelig:-/ Blir med spiler, type Change, men de er ikke så behagelige på...

Jeg trenger i store str, og de på h&m, lindex, cubus ol., er ikke gode for meg. Var innom Sørbø for noen dager siden å kjøpte 2 stk av triumph som er gode. De var veldig behjelpelige å kom for å se om de satt fint, og ville være store nok når babyen kommer. Dette var selvsagt valgfritt......

Lindex har noen som jeg syntes var veldig gode;) to-pakning til 249, men det var uten spiler:)

En venninne av meg er veldig fornøyd med lindex. De har fått en der som er sånn champagnefarget med svarte blonder :) den er kjempe fin :)

Mine erfaringer om amme-bh er at de uten spiler er mer behagelige å ha på både på dag og natt i ammeperioden, hadde med spiler på eldste og det var ubehagelig for meg. Så jeg kjøpte noen hvite og svarte i bomull på kappahl, ser helt ok ut og ikke noe dyrt ☺

Dilemma her: jeg fant amme bh-er i 2pk på Lindex, uten cupstørrelse,uten spiler, de går i S,M osv.. Greit nok det, de passer ok, men kunne tenkt meg en skikkelig bh også:-P Å kjøpe vanlig bh på Lindex osv kan jeg bare glemme, de har ikke H-cup der.. Så da må jeg vel på Change for å kjøpe, men for det første, så er ikke økonomien den beste, så føler ikke jeg egentlig har råd. Og for det andre, så er nærmeste Change en time unna med bil, + at de fører vel kun amme bh-er med spiler...? Og jeg MÅ prøve sånne ting før de kjøpes.. Blæh altså!:-P

Jeg har ikke kjøpt noen ammeBH enda, for jeg vet ikke hvordan det er med størrelser på de? Hvordan vet jeg hvilken størrelse jeg trenger når jeg får melk i puppene? Vet ikke hvor mye større de blir..
Kan noen forklare for meg? :) takk!

Jeg liker de fra lindex veldig godt. Bestilte fra glamMom.se i forrige svangerskap. Superfine ammebher, men dyyyrt. Høy pris + porto og toll. Men om man vil ha noe ekstra er det verd en titt.

Har fra Change fra sist, men de har kun spiler, brukte de mest til "fint", ikke hjemme, da jeg ikke syns de var så behagelige:-P De som går i str S/M/L er litt vrine, da jeg bør ha S (evt. XS) for at den skal sitte godt rundt livet, men bør ha M/L for å få plass til puppene;-) Savner ammebh uten spiler men med cupstr, måtte opp i H eller I sist gang jeg ammet, ikke så lett å få tak i...

Back
Topp