Amme-BH

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Hei jenter. Vil bare tipse dere om en skikkelig deilig amme-bh som jeg har kjøpt meg! Kjøpte sports-ammeBHen fra mammatrend.no og den er sååå behagelig. Har en slags delefunksjon slik at puppene ikke klistrer seg sammen med svette i løpet av dagen (sorry detlajene, hehe). Synst ikke den var så dyr heller :)

Link: http://www.mammatrend.no/categories/sports-amme-bh

Last edited:
Jeg har store pupper og den er himmelsk for meg! :P Tipper den er god til små pupper også.. Men det vet jeg jo ikke :P
Hvilken størrelse bruker du til vanlig? Jeg er usikker fordi jeg nå i graviditeten har gått opp til 75h !! Hjelp!!! Så spørsmålet er om denne støtter godt til så store?

Hvilken størrelse bruker du til vanlig? Jeg er usikker fordi jeg nå i graviditeten har gått opp til 75h !! Hjelp!!! Så spørsmålet er om denne støtter godt til så store?
Jeg har 70G.. muligens H nå:p jrg bestilte den i strl L og den passer greit, men neste kommer jeg til å bestille i XL :)

Jeg har 70G.. muligens H nå:p jrg bestilte den i strl L og den passer greit, men neste kommer jeg til å bestille i XL :)
Oki, bra med anbefalinger :) men du skriver at den har en skillevegg i mellom puppene- funker denne bra eller? Og ser brystene mindre ut med denne bh'en?

Bare mine som ikke vokser? Hi hi. ;-)
Venter med amme bh til melken kommer. Da vokser de over natten. ;-)

Oki, bra med anbefalinger :) men du skriver at den har en skillevegg i mellom puppene- funker denne bra eller? Og ser brystene mindre ut med denne bh'en?
Jeg har bare brukt den i en dag nå. Synst den skilleveggen har fungert bra. Er ikke like klam som jeg ofte er etter en dag med vanlig bh. Synst ikke puppene ser spesielt mindre ut, nei! Men en vanlig bh med spiler vil jo selvsagt få puppene til å se litt større ut enn denne.. ! Men er ikke sånn at de "flyter" utover liksom.. :p

Tenkte det var greit jeg dro denne opp så noen andre med store pupper vet litt å :) Kjøpte denne fra mammatrend nå og må si jeg syntes den var litt stiv og liten. Kjøpte i xxl da jeg bruker L i sportsbh fra før ( for å holde godt på plass). Har str 85 i i bh størrelse( change) Når jeg la hver sin pupp inn i hullene fløyt de like godt mot midten. Må nok bytte til en str større om jeg skal ha noen som helst sjanse til å få den på når melka kommer.

Last edited:
Jeg kjøpte to amme-bh på lindex i den største str. jeg fant. Og de passet akkurat nå og føler at de er behagelige :) Fine var de også! Men når melken kommer så må jeg nok finne på noe annet :P

Back
Topp