Amme-bh

Nenemor

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Hei! Når bør ein kjøpe amme-bh? Kor nært opp mot termin bør ein vente? :)

Ooog... Har nokon tips til gode amme-bhar? :)

Jeg synes lindex har best utvalg. Jeg fant ut at blondevarianten dems er best for den har ikke en slik spile på siden av bryset om du skjønner hva jeg mener. De som har det endte opp med å bøye seg og stikke meg inn i siden. Kan prøve å forklare mer om du ikke skjønner evt ta bilde. Jeg har store bryst, så kan hende at du fint kan bruke den andre varianten om brystene dine er i liten/normal størrelse.

Jeg har kjøpt på h&m nå (uke 30) .. glad jeg venta såppas lenge for er ikke såå mange ukene siden jeg gikk opp enda en str .. Så kjøpte større enn den str jeg har nå, kjøpte bare en, så sender jeg sambo på shopping for en til etter fødsel tilfelle jeg trenger enda større:)

Jeg spurte når ett par venner av meg som fikk baby tidligere i år når de kjøpte amme bh. De hadde begynt å handle inn når de var rundt tidspunktet jeg er på nå som er 31 uker:-)

Jeg har ammebh fra change, de er veldig behagelige. De har bare to farger en hvit og en svart så jeg kjøpte begge to. Kommer til å kjøpe noen til, men tenker også å vente litt med å kjøpe så mange. Kan jo hende at det forandrer seg da man begynner å amme ;) Er i hvertfall det jeg har fått tips om.

Jeg venter til puppene får stabelisert seg etter at ungen kommer. Brukte tøyelige sportsbh'er sist da det var det eneste jeg syntes var komfortabelt. Har ikke veldig store pupper, så er ikke mye som skal holdes på plass :p

Veldig fornøyd med lindex sine. Kjøpte de noen uker før fødsel sist, og det gikk veldig fint :) anbefaler ikke Cubus, og den ene med spiler jeg kjøpte på H&m var helt grusom.

Noen som har erfaring med bravado seamless?? Den ser såå god ut :-)
Har hørt at de er veldig bra:) De selges på vitus apotek, så tenkt meg innom der en dag for å se på de:)

Jeg har kjøpt 2 stk i ull fra boobs merket :D Ellers kommer jeg til å handle på Lindex :)

Noen som har erfaring med bravado seamless?? Den ser såå god ut :-)
De er dritdigg!!!! Får to tette barn så jeg har kun brukt det siste 1,5 året og kommer til å bruke de til amming er over og puppene er tomme. Gruer meg egentlig til å gå tilbake til vanlige.
De er veldig dyre da, men det dukker opp tilbud på de av og til på blant annet Lilleprins til 300kr tror jeg.

Kjøpte faktisk to på sparkjøp, aldri prøvd de før.. Men har i fra lindex og!! Men sparkjøp sine var så myke :-)

Jeg har brukt ammebh siden jeg var 4 mnd på vei. Har kjøpt dem på hm for 149 ,-. Veldig behagelig ha dem på.

Jeg er 28 uker på vei, og har kjøpt tre ammebh'er. Mest fordi brystene har vokst så mye at jeg uansett måtte ha nye bh'er. Så da tenkte jeg at jeg like godt kunne ta ammebh først som sist. Hvis de blir for små når det kommer melk må jeg nå kjøpe nye uansett. Men de er mye og uten spiller (siden jeg ikke fikser noe som klemmer), så skal være en del plass til å vokse inni dem.
Har kjøpt én fra Elle Mc Pherson på Reimers, og to på Kappahl, som også er kjempebehagelige!
Har også bestilt en nydelig en fra glammom.no

Ammebh. Der anbefaler jeg å kjøpe skikkelig vare altså. ,var aldri fornøyd med hverken lindex el hm. De beste, og spesielt i starten da puppene går bananas er å kjøpe ammebh fra Bravado uten spiler. Carriewell har og noen gode, men de syns jeg er litt mindre faste i fisken.
Veldig behagelig, støtter samtidig godt og er fleksible i størrelsen. Det passe i allefall meg, mine pupper blei giganter da melkeproduksjonen kom inngang.
Jeg kjøper sånne og går med nå. Er så lei av å kjøpe bh'er i større størrelser + spiler syns jeg begynner å presse veldig på.

Jeg tenker å kjøpe to når det nærmer seg. Er enda 10 uker igjen! Men jeg har ikke fått opp en bh størrelse enda! Bruker de samme som jeg brukte før jeg ble gravid. Flere som ikke har vokst enda?? Puppene mine er blitt litt mer fyldig, så litt har de vokst, men mer i bredden :P

Eg har blitt tipsa om trekant bikini, vertfall i begynnelsen! Så da kjem eg te å bestilla meg ein dag..:-P det enkle er ofte det beste?!:p eg kjøre på den!;)

Jeg har kjøpt to spileløse fra hm, fordi jeg ikke taklet spiler, og har fått større omkrets.
Jeg har ikke vokst noe soesielt til nå, og gjorde ikke det med de andre barna heller, skuffende.. håper bare jeg får nok melk denne gangen, så kjøper jeg heller større hvis det skulle skje... har ikke behov for noe spesiell støtte i utg.punktet, så er veldig avslappet til det..

Back
Topp