Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse har jeg kjøpt også og er faktisk ganske fornøyd! Vurderer å kjøpe den på apoteket, men den er vel litt dyr? Husker ikke hva den het nå igjenVar innom Lindex i dag og de hadde ganske mye forskjellige amme-bh´er. Både av typer og farger, og ikke så gale på pris. Kjøpte en 2-pk til 229, en svart og en hvit uten spiler. Ville bare tipse![]()
Bravado? Ser det er veldig mange som anbefaler den, så tenkte å prøve denDisse har jeg kjøpt også og er faktisk ganske fornøyd! Vurderer å kjøpe den på apoteket, men den er vel litt dyr? Husker ikke hva den het nå igjen![]()
Ja der har du det! Det var den jeg tenkte på jaBravado? Ser det er veldig mange som anbefaler den, så tenkte å prøve denFant den derimot på en internett side til 300 og noe, så det er mulig å finne den på nett litt billigere
![]()
Jeg også.Disse har jeg kjøpt også og er faktisk ganske fornøyd! Vurderer å kjøpe den på apoteket, men den er vel litt dyr? Husker ikke hva den het nå igjen![]()
Hva slags internett side var det?Bravado? Ser det er veldig mange som anbefaler den, så tenkte å prøve denFant den derimot på en internett side til 300 og noe, så det er mulig å finne den på nett litt billigere
![]()
Er det de som er litt treningsbh-aktige? Jeg har også kjøpt disse, men var veldig i tvil på størrelse, siden det bare var typ S, M og L.. Kjøpte M for virker som de er ganske tøyelige, får heller kjøpe flere hvis det blir for smått!Var innom Lindex i dag og de hadde ganske mye forskjellige amme-bh´er. Både av typer og farger, og ikke så gale på pris. Kjøpte en 2-pk til 229, en svart og en hvit uten spiler. Ville bare tipse![]()
Var innom Lindex i dag og de hadde ganske mye forskjellige amme-bh´er. Både av typer og farger, og ikke så gale på pris. Kjøpte en 2-pk til 229, en svart og en hvit uten spiler. Ville bare tipse![]()
Jeg også.Virka veldig gode.
Og så har jeg rett og slett kjøpt sånne "netting-bher" på apoteket. Ble anbefalt på sykehuset etter fødsel. Hadde så sinnssykt melkespreng og fikk ikke på meg de vanlige bhene. Så var godt å ha noe behagelig i starten. Ser ikke så fine ut men..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Babyutstyr.no til 379,- og lilleprinsen.no til 399,-. I alle fall en hundrelapp spartHva slags internett side var det?
Var å titta på ei side.. der kosta den 500. Synest det er litt dyrt..
De kunne ligne litt på trenings-bh ja. De virket veldig behagelige og tøyelige. Og siden jeg fortsatt nesten ikke har vokst noe på puppefronten tok jeg en M, så er det plass til litt mer. Og etter råd fra mange må en gjerne ut å kjøpe andre størrelser når (hvis) melka kommer. Men greit å ha noe å begynne medEr det de som er litt treningsbh-aktige? Jeg har også kjøpt disse, men var veldig i tvil på størrelse, siden det bare var typ S, M og L.. Kjøpte M for virker som de er ganske tøyelige, får heller kjøpe flere hvis det blir for smått!
Takk for tipset!Babyutstyr.no til 379,- og lilleprinsen.no til 399,-. I alle fall en hundrelapp spart![]()
Ja det finnes! Tror de fleste apotek har de.Åå? Finnes det også? Har kjøpt nettingtruser, men visste ikke det fantes netting-bh'er... Skal jammen forhøre meg om de i morgen. Sliter med å finne store nok amme-bh'er. Finner jo, men de koster så mye. Kanskje dette kan være et alternativ til de har stabilisert seg i størrelse. Haha.![]()
Dumt å kjøpe dyre og så blir de for små/store etterhvert.
Ja det finnes! Tror de fleste apotek har de.
Er nesten ut som nettingtruser. Er bare mykere og behageligere. Veldig tøyelige og store i str.
Gode å ha i starten når puppene er såre og vonde. (Det blir de gjerne i starten.)
Og så er de gode å ha på om natten.![]()
Disse har jeg også kjøpt, i bomull. Har lest meg til at det er greit å starte med én eller to til man ser hvilken str brystene stabiliserer seg på.Var innom Lindex i dag og de hadde ganske mye forskjellige amme-bh´er. Både av typer og farger, og ikke så gale på pris. Kjøpte en 2-pk til 229, en svart og en hvit uten spiler. Ville bare tipse![]()
noen greie plasser de har amme-singletter? På hm hadde bare i str xs og xl igjen sist jeg var derJeg har et par hm bher fra forrige gang, men var litt halvfornøyd med dem så da skal jeg dra innom lindex i morraEllers anbefaler jeg ammesingletter...jeg elsker dem hvertfall
![]()
noen greie plasser de har amme-singletter? På hm hadde bare i str xs og xl igjen sist jeg var der![]()