Amme-bh

Prøvere

Betatt av forumet
må innse at jeg må ha ny bh, og tenkte derfor at det kunne vært lurt å kjøpe amme-bh...har sett litt på bravado sin, men så kom jeg over en fra Aclima som er i ull :gen014 den kan vaskes på 60 grader, så da kanskje jeg slipper ammeinnlegg i ull? er førstegangs, så har null erfaring på området, men alle mine venninder som har barn sier at ammeinnlegg i ull er et must! noen som har prøvd denne?

Ikke prøvd denne, men vil tro du vil føle det ubehagelig uten ammeinnlegg da det fort blir veldig vått. Lettere å skifte innlegg ofte enn hele bhn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er fryktelig vondt å bli kald på puppene når man ammer. Jeg synes iallefall det. Brukte derfor engangs ammeinnlegg og ull innlegg i tillegg når det var kaldt ute.
Har bare erfaring med triumph sine ammebh og kan anbefale disse:)

Jeg synes ull klødde... Bravado sine er fantastiske!!

Venter lillesøster 5.Oktober

Brukte bravado og engangsammeinnlegg og ullitenpå engangsinnleggene. Funket bra!

Venter lillesøster 5.Oktober

må innse at jeg må ha ny bh, og tenkte derfor at det kunne vært lurt å kjøpe amme-bh...har sett litt på bravado sin, men så kom jeg over en fra Aclima som er i ull :gen014 den kan vaskes på 60 grader, så da kanskje jeg slipper ammeinnlegg i ull? er førstegangs, så har null erfaring på området, men alle mine venninder som har barn sier at ammeinnlegg i ull er et must! noen som har prøvd denne?

Veit ikke så mye om innlegget og sånn, men venninna mi kjøpte amme-bh forrige svangerskap og i det ungen var født vokste puppene hennes to størrelser, så den bh-en fikk hun ikke mye bruk for i ammeperioden :P

Sent from my iPad using BV Forum

Uff føler dette er en jungel og :-P har tittet litt på amme bher, men sliter med å finne store nok størelser :-/

Sniker fra juni :) jeg kan varmt anbefale Bravada. Har også boob fast food, de er kjekke når man vil amme litt mer diskret da de har mindre åpning til puppen. Begge er veldig elastiske, så jeg har fått plass selv om puppene er myyye større nå enn før fødselen, i tillegg til at ammeinnlegg tar litt plass. Jeg bruker engangs ammeinnlegg med store i ull utenpå, som flere her skriver, funker fett. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

H&M sine er værtfall ikke å anbefale, de er vonde og sklir opp på ryggen. Ikke spesielt behagelig synes nå jeg.. Har tittet litt innpå mammatrend.no, lurer på å prøve noen med spiler derifra :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lure på om eg finne store nok i da heila...bruke allerede 75J/K på Change...trur ammebhane kun går t J...

Syns dette er en jungel selv! Er førstegangs og har ikke snøring på hvilke som er gode eller hvilken størrelse jeg burde ha.. Men er kanskje greit å innom en undertøysbutikk og få råd der også? :)

Jeg hadde ullinnlegg uansett første gang. fikk i november, og fikk brystbetennelse i MAI året etterpå. Så det kan komme hele året.
Det er så sinnsykt vondt.
Ullinnleggene er selvrensende så man slipper å vaske dem hele tiden. De var gull verdt :)

Jeg kjøpte faktisk helt vanlige bh'r på change! Bare at de kunne hektes av!

Men trooooor eg vil råde dere til å kjøpe ammebh'r etter fødselen. Selv om puppene mine hadde vokst i svangerskapet var ikke det i nærheten til hva som ventet meg dagen etter. Noen ting er like greitt å ikke ha klart kanskje?:)

Jeg er kjempe fornøyd med bravado sine!:-) jeg er nå gravid med nr 1 og kjøpte 2stk siden de gamle ikke lengre passet, de går jeg med hver dag og knall gode, måtte kjøpe 2 til. De er enkle å vaske, vasker de med vanlig vask. kjøpte i tillegg ammeinnlegg i ull som jeg kan putte i med tanke på vinter osv. Hvis brystene skulle bli enda litt større så er det godt strikk i dem så de vil passe uten problem.

i tillegg har andre venninner av meg vært veldig fornøyd:-)
Lykke til med shopping, håper du finner noe som passe deg.

Back
Topp