Amme-BH

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Har noen av dere kjøpt dette ennå? Vurderer å kjøpe det snart, før jeg blir for feit og ikke orker å dra rundt i butikker:)

Har dere noen merker/typer som kan anbefales? Helst fra butikk og ikke nettet siden jeg gjerne vil prøve før jeg kjøper

Jeg har kjøpt Boob, Jessica Simpson og Bravada (eller var det Medela?)

Har også kjøpt to vanlige BHer uten spiler.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjøpt Boob, Jessica Simpson og Bravada (eller var det Medela?)

Har også kjøpt to vanlige BHer uten spiler.

I hvilken butikk har du kjøpt de?

Har fra før men har lånt de borte . Får
Nå på meg de gamle enda selvom jeg sikkert kunne hatt de litt Større

Sniker; jeg har brukt fra change denne gangen og er super fornøyd:) kostet 500 pr. De måler så du får riktig! Helt topp synes jeg :)

Jeg får stikke innom change imorgen og se hva de har. Skulle gjerne hatt idag, men får ikke lønn før imorgen.
Kjøpte meg en ny BH for 2-3 måneder siden, men den begynner å bli for liten nå. Den klemmer skikkelig, så merker at jeg har lagt på meg. Puppene er ca like store, men har lagt på meg over alt ellers.
Skulle gjerne ha tatt den av nå, men er jo på jobb...

Jeg bruker mye sports bh om dagen ;) Orker ikke vanlig bh i lengden, for jeg trenger også en ny og større! Jeg skal på change når desemberlønna kommer vet jeg!

Jeg kjøpte to BHer da vi var i USA i sommer uten spiler, de bruker jeg her hjemme. Kjempe glad i de, angrer på at jeg ikke kjøpte flere.

Kjøpt to vanlige BHer i en størrelse større på H&M på lørdag. Satt ned til 50kr per stk, heeelltt ok det.

Var på change, men de hadde bare med spiler, og jeg ville ha uten. Så jeg fikk på babyshop og kjøpte en fra bravado. Den var skikkelig søt i tillegg, lilla med prikker på:)
Virket veldig god å ha på seg, men vet aldri om jeg er fornøyd med en BH før jeg har brukt den noen dager. Krysser fingrene for at jeg blir fornøyd:p

De fra Bravado så utrolig behagelige ut, greit at den er tøyelig også, sist gikk jeg fra B i graviditeten til D/E etter fødsel, tilbake til C etter et par mnd, så ikke det enkleste å finne noe som passer lenge..

De fra Bravado så utrolig behagelige ut, greit at den er tøyelig også, sist gikk jeg fra B i graviditeten til D/E etter fødsel, tilbake til C etter et par mnd, så ikke det enkleste å finne noe som passer lenge..
Har tenkt det samme, kroppen min endrer seg hele tiden. Blir dyrt å kjøpe nytt hele tiden, men alternativet er å ha det ubehagelig og det orker jeg ikke.

Anbefaler de fra Bravado! Bruker de nå under graviditeten og regner med de er passe etter fødsel. De er veldig tøyelige, så jeg trenger bare en størrelse, som passer uansett hvor store og melkesprengte puppene mine blir. Har de etter førstemann. Koster litt, men har brukt de masse! Og slipper og tenke på å handle etter fødsel.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tenker at jeg ikke kan kjøpe skikkelig ammebh før ungen er ute eller helt mot slutten. Puppene vokser jo når melka kommer...litt dumt å bruke masse penger på en BH som du kun kan bruke i en til to mnd..

Jeg vant en ammebh fra mammatrend for en stund siden, og den har jeg flytta inn i ;-)

Jeg har allerede begynt med de, hehe. Har vokst ut av alle de vanlige, så måtte bare gjøre noe. Kjøpte en del på H&M og syns de funker fint :)

Back
Topp