Amme-BH

LuringNr3

Gift med forumet
Ja, nå er muggene mine blitt gedigne, så jeg har måttet ty til større BH'er. Derfor kjøpte jeg en 2-pk med amme-BH'er på H&M til 199,- i én str større enn jeg vanligvis bruker. Var deilig å slippe at puppene henger nesten utenfor BH'en :P
Tenker at jeg kjøper et par ordentlige amme-BH'er når jeg har ammet ett par uker, slik at jeg får riktig str. Da skal jeg på Change, så jeg får noen riktig gode BH'er :D

Flere som har måttet gå over i større str? :P

Jeg har også kjøpt et par på hennes pga spilene gjorde vondt og puppene fikk ikke plass i de vanlige. Som du sier så var det veldig deilig med noe som ikke strammer så. Men syntes ikke dem er noe fine på :(

Jepp.. Måtte kjøpe noen nye for 5 mnd sider og måtte kjøpe noen nye igjen for en uke siden :p det vokser og gro, men trur jeg har ca samme str som sist og bortsett fra de førse ukene etter fødsel med melkespreng så tror og håper jeg at de er ca der de skal være ;)

Jeg kjøpte forresten en 2 pk på Kappahl, kjøpte på hm sist og likte dem ikke. Syns de jeg har nå er mye bedre.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her har det også vokst endel, så har kjøpt billige amme-bh som kan brukes nå og forhåpentligvis kanskje også etter fødsel, når det er blitt stabilisert. Kjempefornøyd med noen helt enkle fra KappAhl (pk med to), uten spiler, svart og hvit i pakka. Kjøpte også noen på HM tidligere men de gnager spilene skikkelig i sida på, klarte ikke finne riktig strl sikkert.

Har måttet bytte ut alle mine, gått fra 75b til 80d ca... Beste ammebh'en jeg har kjøpt så langt er fra ebay :) blir å kjøpe flere derfra :)

Her har det også vokst endel, så har kjøpt billige amme-bh som kan brukes nå og forhåpentligvis kanskje også etter fødsel, når det er blitt stabilisert. Kjempefornøyd med noen helt enkle fra KappAhl (pk med to), uten spiler, svart og hvit i pakka. Kjøpte også noen på HM tidligere men de gnager spilene skikkelig i sida på, klarte ikke finne riktig strl sikkert.
Jeg har også kjøpt de på hm, og de er skikkelig vonde. Klarer ikke bruke de

Ja, det syns jeg også! De spilene i siden på disse BH'ene her er helt mongo! Vurderte å ta dem ut! Kanskje jeg må en tur på KappAhl, da ;)

Back
Topp