Amme bh

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Jeg bestilte meg amme bh fra ammebutikken :) Og den var SUPER behagelig....
Tenkte jeg skulle anbefale den til dere :)

Den heter bravado seamles amme-bh :) 

Jeg kjøpte rosa, fikk den i posten i dag og er superfornøyd...den var LITT dyr, men jeg syns det er viktig med behagelige bh'er....så jeg blir sikkert etterhvert å kjøpe flere av den der :)

Hehe... Akkurat den samme som jeg fikk i posten idag, til og med sammen fargen :) Synes den virka veldig behagelig jeg også, tenker den sikkert er god å ligge i om natten også. Men ikke så veldig mye støtte uten spiler synes jeg da, men får stramme den litt mer kanskje ;) Jeg har den i medium

Ååå ja, har så lyst på slik selv. Må bare se an månedens regninger og bestille =) 

lillepolly skrev:
Hehe... Akkurat den samme som jeg fikk i posten idag, til og med sammen fargen :) Synes den virka veldig behagelig jeg også, tenker den sikkert er god å ligge i om natten også. Men ikke så veldig mye støtte uten spiler synes jeg da, men får stramme den litt mer kanskje ;) Jeg har den i medium

Jeg liker de bedre uten spiler.....har problemer med å finne bh som passer i butikk....og det ble ikke bedre etter at jeg ble gravid og puppene ble enda større..!

Så jeg må nesten handle på nette :) Men syns det er like greit, så slipper jeg å gå og trø i butikker...er det verste jeg gjør, så er det å prøve bh'er...et slit uten like..!

Elsker Bravado sine ammebh'er! Og at de er uten spiler er bare en fordel. Spiler kan nemlig stoppe melkegangene og føre til brystbetennelse.. og det er ikke noe behagelig!!

Nei vil ikke ha spiler nå som jeg skal amme. Men synes bare de ikke støtter like godt som de jeg bruker nå ;) Men får finne fram de med spiler når jeg er ferdig å amme tenker jeg ;)

hvordan er de i størrelse? lurer på om jeg skal ha medium eller large...bruker str 80 D nå, før babyen er kommet..

ca skrev:
hvordan er de i størrelse? lurer på om jeg skal ha medium eller large...bruker str 80 D nå, før babyen er kommet..

Jeg bruker 75 DD til vanlig og jeg bestilte M, og den sitter som et skudd :) men de har størrelse guide etter hvor cup og omkrets man har :) 

ca skrev:

Jeg har noen BH'er i 80E og noen i 70F... Så litt forskjellig, men som regel har jeg 75E. Mine i 80E er mest behagelige nå for tiden og jeg kjøpte denne i medium og kunne ikke hatt større. Nå har jeg plass til at de vokser litt også når jeg får melk. Tror nok størrelsesguiden stemmer ganske bra værtfall. 

kanskje jeg må prøve en sånn, har nemlig ikke fått til å bruke bh ennå etter fødselen. Puppene er så ømme og med en  gang jeg tar på bh-en jeg kjøpte på cubus så begynner det å verke i de, så har ikke turt å bruke den noe særlig ...noen som vet om man må være forsiktig med bh bruk de første ukene mens produksjonen kommer ordentlig i gang?
har brukt ammesingletter fra H&M hittil, og de er superbehagelige, har gått kun i dem de siste 2,5ukene emoticon ...men trenger mer støtte når jeg skal ut. 
Tror jeg bruker ca 90E nå, er M passelig da???

Marian87 skrev:
kanskje jeg må prøve en sånn, har nemlig ikke fått til å bruke bh ennå etter fødselen. Puppene er så ømme og med en  gang jeg tar på bh-en jeg kjøpte på cubus så begynner det å verke i de, så har ikke turt å bruke den noe særlig ...noen som vet om man må være forsiktig med bh bruk de første ukene mens produksjonen kommer ordentlig i gang?
har brukt ammesingletter fra H&M hittil, og de er superbehagelige, har gått kun i dem de siste 2,5ukene emoticon ...men trenger mer støtte når jeg skal ut. 
Tror jeg bruker ca 90E nå, er M passelig da???

Den er veldig behagelig på! Men tror du bør ha large. Her er størrelsesguiden:

http://ammebutikken.no/28/storrelsesguide-for-bravado-seamless-amme-bh.aspx

Jeg DIGGER den nye BH'en :)

Jeg bruker 70-75 DD til vanlig, men nå under svangerskapet har jeg gådd opp til 75 F...og jeg bruker M, passer bra :)

Hvordan er de i størrelsen - små eller store? Av og til føler jeg meg snytt, det står kanskje L men så føles det som en M.

Bruker 95 D nå - men er litt usikker på om jeg skal ta en L eller XL?

Hali skrev:

Hvordan er de i størrelsen - små eller store? Av og til føler jeg meg snytt, det står kanskje L men så føles det som en M.

Bruker 95 D nå - men er litt usikker på om jeg skal ta en L eller XL?

Jeg synes de var store i størrelsen. Vurderete om jeg trengte L fordi jeg lå liksom på grensa på den størrelsesguiden, men bestilte M og den passet bra. Var ikke så stram rundt så jeg kan stramme inn ganske mye. Men cupen var grei da :) Jeg bruker mest 80E nå for tiden. Får også plass til ammeinnlegg i den. 

da har jeg fått min Bravado bh og jeg ELSKER den!!! selv med ømme, melkesprengte pupper som verker er behen superbehagelig å ha på! Anbefales på det sterkeste! Jeg bruker 85E om dagen så tok L, og da har jeg plass til både papir og ullinnlegg inni!  Bestilte også varmeputer fra ammebutikken, som legges på brystene for å løsne opp tette melkekjertler/knuter i brystet, de var også helt herlige! Blir absolutt å bestille flere bher derifra når melkeproduksjonen har stabilisert seg! ...og så fikk jeg pakken levert på døra, perfekt når man er hjemme med nyfødt baby! 

Back
Topp