Amme bh

Milla90

Andre møte med forumet
Er det noen som kan anbefale en amme bh?
Hvordan merke eller på hvordan butikk burde jeg kjøpe? :)
Og når er det lurest å kjøpe amme bh'ene? :)

Man vil jo helst at de skal være både behagelig og lett å åpne.
Blir veldig glad for svar. Jeg er så usikker og har ingen erfaring:)

jeg brukte kun H&M sine myke uten bøyler i forrige sv.skap og har nå kjøpt de igjen siden jeg var så fornøyd med de :) 

vet mange bruker netty sine, de er en del dyrere men igjen penere :)

unner meg heller skikkelig undertøy når kroppen er tilbake igjen og ammingen er over :)

Jeg sitter og ser på noen nå på Nelly. Tenkte å bestille via kickback ;) Men jeg er litt usikker. Spiler er ikke bra, og jeg sliter generelt sett med å finne bh'er som passer. Men de jeg ser på nå er i str s-m-l. Jeg er liten rundt og stor i cupen, så aner jo ikke hvordan størrelsene er. Men de så ganske behaglige ut :) De fra carriwell her: http://nelly.com/no/mammakl%C3%A6r/undert%C3%B8y/bh-topper/
Tar gjerne imot tips om noen har prøvd de?

Takk for svar :) Jeg får dra rundt på butikkene å se/prøve:)
Kjøper dere lenge før fødselen? Eller er det lurt å vente til etter fødselen?
Man går kanskje opp i størrelse når melken kommer?:)

jeg kjøpte nå for de gamle bhene passer ikke lenger, men kjøpte stor str så da håper jeg den passer når melken står på fullt ;) 

Jeg kjøpte nå fordi de "vanlige" bh-ene forlengst har blitt for små. I tillegg så husker jeg det var et mas å komme seg i butikken for å handle amme-bh rett etter fødsel med førstemann. 

Jeg har bare Carriwell comfort nursing bra, i svart og hvit så det passer ulike plagg

Jeg er så fornøyd med dem at det er de eneste bh'ene jeg har brukt t.o.m da jeg var ferdig med å amme sist gang, og helt til nå. Så komfortabel når jeg er gravid også

Har ofte sagt til mannen min at det er det beste kjøpet jeg noensinne har gjort :)

Og så følger det med ekstra forlenging som jeg har hadd veldig bruk for etterhvert som jeg blir bredere, og tynnere igjen

Jeg har en amme BH, men den passet fint da jeg kjøpte den så jeg vet ikke helt hvordan det blir etter fødsel. Finner ikke størrelsen jeg må ha nå Fatter ikke at det skal være vanskelig, jeg er da ikke verdens tykkeste, ikke har jeg verdens største byste heller, men neida....

Er skeptisk til å kjøpe på nett, fordi jeg opplever at en del BHer er for korte i skuldrestroppene. Blir sliten i skuldrene med en gang og det er jo ikke akkorat poenget med en BH.

Back
Topp