Amme BH

Hestejenta

Forumet er livet
Er det noen som har gode tips her? Når bør jeg kjøpe en for å få riktig størrelse? Hvilken type, og hvor?
Hvis jeg kjøper en nå så er vel sannsynligheten stor for at brystene blir større fram mot fødselen?[8|]

Kan dessverre ikke gi deg så gode råd! Jeg har kjøpt to stk på Cubus, til kr 149,- pr stk. De er passelig nå, men virker som om de kan brukes om puppene blir enda større. Jeg vet liksom ikke hva som er lurt, for hører at man bør ha det klart, samtidig som jeg hører at puppene blir større etter at man har fått babyen.
Jeg prøvte cupen over den jeg kjøpte, og den var så svær at jeg tenkte at så mye kan vel ikke puppene øke...

Tusen takk for tips![:D] Jeg har faktisk brukt samme cupen hele tiden fram til nå (C), puppene har lissom blitt større, men ikke hardere som jeg trodde de ville bli, men dette kommer kanskje mot slutten?[8|] Hvis keg kjøper en uten bøyle, som jeg vanligvis bruker, så er den vel uansett litt mer fleksibel?[8|]

Leste sånn "ammebok" jeg fikk på helsestasjonen, og der stod det at man ikke skal bruke bøyle når man ammer. Pga at det kan "klemme" på melkekjertlene. Men er godt mulig at det ikke har noe å si, jeg vet ikke[&:]
Og de uten bøyle synes jeg virker mer tøyelige uansett.
Får bare ønske deg lykke til i "jakten", mange valg en må ta i forbindelse med et svangerskap og en fødsel [:)]

Oj, det visste jeg ikke. Da blir det bøyleløs uansett da![:D] Uff ja det er så mye å tenke på så det går helt rundt i hodet på meg!

Back
Topp