Amme Bh?

jeg har allerede begynt å bruke bh uten bøyle. holder på å klikke av de! kjøpt meg bh med åpning foran. utrolig greie :-) skal kjøpe amme bh i ull også. er og gode på sommerstid.

Jeg har egentlig ikke noe greie på ammebh'er men jeg har kjøpt noen ammebh'er på lindex og fy søren som de gnager på ribbeina[:'(] Får skikkelig vondt når jeg har hatt de på meg en stund.
Så lurer egentlig på om noen har noen tips jeg også?[8D]

dyyyttt

dytter litt jeg også.....luurer her....

Har hørt at uten bøyle e best. Bøylen kan gjør sånn at melka stopp opp.

Go`hælg damer

Har noen uten bøyler fra hm som er helt grusomme, tenkte at de ville være bedre ettersom jeg også har hørt på ett eller annet forum at de kan stoppe melka, men de gnagde som bare det og satt ikke godt...

Syns jeg fikk skikkelig hengepupper og dårlig støtte av de når den verste melkesprengen hadde gitt seg også (da var de så harde at de stod av seg selv[:D][:D])

Har derimot en med bøyle fra triumph som er god og en fra sparkjøp med som er god, bestilte noen nye nå ettersom de er en smule billigere en trimuph og merka ingen forskjell på de...

Så bøyle funka best for meg, amma til gullet var 15mnd og hadde aldri noe problemer med amming uten om en brystbetennelse som syldtes rydding i fryser uten egnet bekledning[;)]

ORIGINAL: *dollface*

Har noen uten bøyler fra hm som er helt grusomme, tenkte at de ville være bedre ettersom jeg også har hørt på ett eller annet forum at de kan stoppe melka, men de gnagde som bare det og satt ikke godt...

Syns jeg fikk skikkelig hengepupper og dårlig støtte av de når den verste melkesprengen hadde gitt seg også (da var de så harde at de stod av seg selv[:D][:D])

Har derimot en med bøyle fra triumph som er god og en fra sparkjøp med som er god, bestilte noen nye nå ettersom de er en smule billigere en trimuph og merka ingen forskjell på de...

Så bøyle funka best for meg, amma til gullet var 15mnd og hadde aldri noe problemer med amming uten om en brystbetennelse som syldtes rydding i fryser uten egnet bekledning[;)]

jeg og har brukt de fra sparkjøp...vil tro det er samme for det er ikke så mange varianter de hadde den gangen ihvertfall!

BØYLE må jeg ha, klarer ikke bruke uten! ellers anbefaler jeg også amme-singlet fra H&M, da slipper man å blotte hele "fleskemagen" som man gjerne har rett etter man har født foran alle! [:D]

ORIGINAL: Wibe^

jeg og har brukt de fra sparkjøp...vil tro det er samme for det er ikke så mange varianter de hadde den gangen ihvertfall!

BØYLE må jeg ha, klarer ikke bruke uten! ellers anbefaler jeg også amme-singlet fra H&M, da slipper man å blotte hele "fleskemagen" som man gjerne har rett etter man har født foran alle! [:D]

Takk for tips :)

Ser at de bh`ene er blitt så fin å fænsy sia sist jeg brukte[:D] Aner ikke litt hvordan str jeg skal ha engang[:D] Husker at jeg fikk de muggene med første[8D] Men har ikke peiling på hvilken str de var[:-] Hordan str kjøper dere nå når dere kjøper før melka er kommen??

jeg har et par Bravado BH`er uten bøyler fra Babyshop som jeg syns er veldig gode! De koster jo endel, men jeg har prøvd HM variantene som er kjempevonde..så jeg syns de er verdt pengene altså!

jeg har også hørt at bøylene kan gjøre at melkegangene kan tette seg, så jeg ble anbefalt å ha uten bøyler rett etter fødsel og en stund framover..

ang størrelse, så aner jeg ikke hvordan det blir når melka kommer.. så jeg har kjøpt BH`er som passer nå, men har tatt en størrelse større i de tilfellene jeg har vært i tvil.. skal jo inn innlegg i tillegg til melkesprengte matstasjoner, så det er godt det er litt plass. I værste fall så får jeg kjøpe noen nye etter fødsel. De jeg har vil vel uansett passe etterhvert som melkemengden stabiliserer seg..

Kjøpte flere sist gang, men ble fornøyd med bare en, den var fra h&m, men de selger den visst ikke lengre....[8D] Den var uten bøyle. Kjøpte også en 6-pack på e-bay til en billig penge uten bøyle. De var gode i begynnelsen, men ble for store når puppene krympet når melkeproduksjonen stabiliserte seg. Det jeg syntes var viktigst med tanke på comfort var at de ikke ble for stramme rundt kroppen. Måtte gå opp en str i omkrets. De med samme omkrets som jeg hadde under graviditeten ble for trange rett etter fødselen. Puppene eser jo ut når melka kommer for fullt.. [8D] Ellers anbefaler jeg også ammetoppene fra h&m. Deilig å ha på når man går hjemme iallefall [;)]

Men! Alle pupper er jo forskjellige, så er jo litt vanskelig å gi et svar på hva som passer for alle [;)]

Jeg hadde non fra Triumph uten bøyle sist, men de har blitt helt grusomme nå. De er uten "polstring" også, og det liker jeg ikke å gå med. De har mistet støtten helt og er ikke bra å gå med.

Nå har jeg kjøpt en svart og en hvit fra Abecita- utrolig gode! De er med spiler, men mykere enn vanlige bh'er har.
Men de koster en del da... 400kr og 500kr. Men jeg har så mye plager med skuldre/nakke og rygg, så god støtte må jeg ha.

Hvis dere har store pupper fra før, og bruker spilebh, bør dere nok kjøpe det nå også. Jeg bruker E-cup til vanlig, så når melka fyller seg opp, blir det mye brystparti[;)] Hihi!

Jeg syns de fra sparkjøp var best sist, altså. Men alt er jo smak og behag.

HVOR får dere kjøpt (amme)bh´er som kan åpnes foran? Altså da mener dere ikke åpning til brystvorten, men "på og av"?

ORIGINAL: Wibe^

Så smart, er de behagelige og gå med og støtter de puppa litt?? er jo genialt og dekke til magen litt når man er ute, ikke så fristende og la folk se disse magen de første ukene etterpå nei..[:o]
(hehe husker ennå gubbens reaksjon da vi gikk nedover gangen på barsel noen timer etter fødselen, han trodde av en eller annen grunn at magen kom til og forsvinne helt og lurte fælt på om jeg var sikker på om alt som skulle ut hadde kommet ut[:D][:D])

Var veldig fornøyd med noen fra Triumph uten bøyle sist, kommer sikkert til å bruke samme slaget nå. Slet veldig med tette melkeganger sist, så jeg turde aldri prøve med bøyle. 

Back
Topp