Amme-BH

Wildberg

Forumet er livet
Kjøpte meg amme-bh igår i en str som passer nå.
Har gått opp 1 str siden jeg ble gravid og hører at puppene blir enda større når første melka produseres, men at de går tilbake igjen litt etterhvert.
Hvilke str kjøper dere i forhold til str nå?
Syns det er litt vanskelig for vil gjerne ha med amme-bh til sykehuset, men litt vrient å forutse hvilken str man vil bruke når det kommer melk i bollene[:)]

Akkurat det har jeg lurt på idag også[8D]
Man kan jo liksom ikke vite hvor store de blir på starten[&:]

jeg har D til vanlig, er oppe i E nå. Kjøpte meg av den typen som er på tilbud på Barnas hus i størrelse XL i dag.. da har jeg en del å gå på, så tror det blir bra:)

jeg har kjøpt en som jeg passer nå og 1 som er litt stor...altså noe å gå på[;)]
skulle det være krise får jeg sende mannen eller mor på shopping. hehe [:D]

Veldig vanskelig å si, men kjøp for all del en billig en til å begynne med uansett, de første to ukene var puppene gigantiske, men etterhver så stabiliserte det seg. Bruker 80 B til vanlig, men måtte opp til 85 C da det var stablilisert. nå er jeg oppe i 80 C før fødsel, og de er begynt å bli trange... HM hadde noen som var helt ordinære og billige husker jeg fra sisst, vet ikke nå siden jeg bare har pakka fram de gamle.

Cubus har fått inn noen amme BH-er som ikke er så dyre, 159 kr tror jeg det var, og de går høyt opp i størrelser. Jeg kjøpte en som er en størrelse større enn det jeg bruker akkurat nå, så kjøper jeg flere etter fødselen :)

Jeg har ikke kjøpt noen ennå jeg. Har ikke gått opp noen str ennå i vanlig str og aner ikke hvor mye jeg kommer til å gå opp heller. Får bare vente å se tror jeg. Noe av det jeg allerede har må jo passe de første dagene..... håper jeg.....

Jeg har noen fra sist, og kommer ikke til å kjøpe nye før det har stabilisert seg litt. Jeg fikk GIGANTISKE pupper rett etter fødselen. De var store veldig lenge. Ble heldigves litt bedre etterhvert. Fikk en del vondt i ryggen pga str, så denne gangen kommer jeg til å kjøpe ordentlige bh`er. Ikke de fra hm ol. MEN det er så forskjellig fra pupp til pupp, så se det an [;)]

Jeg kjøpte noen fantastiske på sykehuset sist. De var egentlig natt-BHer, og litt av samme typen som disse "super-sexye" nettingtrusene, bare me mer tøy da. De var kjempegode og myke (om ikke så enormt lekre...eh) Jeg klarte ikke å bruke noen andre. Så jeg håper inderlig at de har sånne nå også. Ellers fant jeg en på Lindex (tror jeg) som var god da (her skal det sies at jeg er omtrent allergisk mot sånne spiler, og derfor sliter generelt med å finne meg BH).

Kjøpte triumph sine 260 pr stk lindex(-opp en str..+ kjøpte bh-forlenger i tilfelle..)cupen er mer enn stor nok,,
Trodde ikkje eg kunne gå m bh uten spiler, men denne er veldig behagelig å ha på men ikkje så sexy..[8D]

Jeg har ikke forandret størrelse i det hele tatt i svangerskapet, så jeg kjøpte en i 85C i går (samme str som jeg har nå).. Om den passer eller ikke blir jo å se, men jeg har hvertfall til nå brukt samme BH som før jeg ble gravid ;)

Sist jeg gikk gravid glemte jeg helt å kjøpe amme-bh :) men fikk kjøpt en topplignende greie på sykehuset som jeg måtte bruke der..for andre dagen på sykehuset fikk jeg giga melkespreng og lakk som bare det. de bhene jeg brukte mens jeg var gravid hadde jeg ikkje sjans til å ha på meg..gikk sikkert opp to strlsr..så denne gangen kjøper jeg iallefall en bh og tar med meg i en strls større enn jeg bruker nå..og passer ikke den når melkesprengen intreffer så får jeg kjøpe meg en sånn topp igjen :)

Jeg har fått beskjed om at hvis du kjøper BH etter at det er igjen 6 uker til termin kommer disse til å passe etter fødsel, men aner jo ikke om det er riktig...

ORIGINAL: lillebebis

Cubus har fått inn noen amme BH-er som ikke er så dyre, 159 kr tror jeg det var, og de går høyt opp i størrelser. Jeg kjøpte en som er en størrelse større enn det jeg bruker akkurat nå, så kjøper jeg flere etter fødselen :)

Sign. Har gjort det samme bare at eg har kjøpt på H&M[:)]

Back
Topp