Amme bh og ammeinnlegg

Hvor har dere kjøpt bambus innlegg?

Får mamma til å hekle og tove amme innlegg. Hu syntes to par er alt for lite å ha, så hu fikser 5-7 amme innlegg :D har 3 amme bh'er til nå. En i min nåværende strl (begynner å bli liten), og en i en strl større cup, og en i en strl større cup og rundt. Bruker det til jeg vet sikker strl :)

har 2 ammebh`er, og ikke så veldig gode. Jeg legger ikke penger i det før melka har kommet i gang og stabilisert seg - av tidligere erfaring :) Åsså har jeg bare ett par med ull innlegg, da jeg bare kommer til å bruke dem ute siden vi har det godt og , tenker jeg å se an behovet :)

har 2 ammebh`er, og ikke så veldig gode. Jeg legger ikke penger i det før melka har kommet i gang og stabilisert seg - av tidligere erfaring :) Åsså har jeg bare ett par med ull innlegg, da jeg bare kommer til å bruke dem ute siden vi har det godt og VARMT INNE , tenker jeg å se an behovet :)

Jeg har fire bher for forrige gang men de er litt små.....
Ellers har jeg 6-7 singletter. Syns det var best i starten hvertfall

Eg har kjøpt 5 ammebh. 4 av de er helt myke i microfiber (to pakning fra Lindex og en to pakning fra kappahl). Disse er veldig myke og gode. Men er spent på kor mye støtte de gir da. Men funker uansett godt til å sove i på natt :-)

Har 4 par ullinnlegg. Fått en pakke med engangs. Aner ikke Kordan dette blir.

Har pakket flere store flanellskluter i fødebagen. Dersom det blir mye lekkasje i starten kan det være greit å ha de. Aner ikke kor myke kluter man får på sykehuset.... :-P

Hvor store er de? Var veldig billig og så kjekke ut da :-D
10,5 cm i diameter står det. ;) Stemmer nok, men de ble litt mindre i vask føler jeg. Kanskje jeg burde strekt dem litt mer før de tørket. :)

Billig nok til å være rimelige, men ikke så billige at kvaliteten burde være dårlig tenkte jeg. :p

Har 3 ammebher og ett par ammeinnlegg i ull. Brukte stort sett engangsinnlegg med storebror, da det lakk igjennom alt annet. På det verste byttet jeg ammeinnlegg flere ganger i timen :S

Har 3 ammebher og ett par ammeinnlegg i ull. Brukte stort sett engangsinnlegg med storebror, da det lakk igjennom alt annet. På det verste byttet jeg ammeinnlegg flere ganger i timen :S
Er litt mer stabilt nå. Men i starten var det veldig lekkasje her å ja. Stoler ikke på ull innleggene helt.

Sist brukte jeg engangsinnlegg (for jeg visste ikke om disse geniale flerfangsinnleggene for på slutten av ammimgen) og da foretrakk jeg disse

http://www.barnashus.no/thermobaby-ammeinnlegg-70-stk.html

De er tynne, loer ikke, lakk aldri (og jeg hadde mye melk) og de er hygieniske da de er pakket inn en og en :)

Back
Topp