Amme bh og ammeinnlegg

Lille Hilde

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Høsthjerter 2017
Hvor mange amme bh'er trenger man egentlig? Og hvor mange ammeinnlegg i ull? :p Jeg har ikke kjøpt noen enda.

Jeg har 2 par ammeinlegg i ull. Og 3 par amme bh'er. Bare en er med spiler. Holdt i massevis forrige gang

Jeg har også 2 par ammeinnlegg i ull, og 4 ammebh'er fra HM. 2 av de er litt små allerede, så de regner jeg med ikke blir brukt noe mer. De to andre burde holde fram til melkeproduksjonen er skikkelig igang. Da tenker jeg at jeg skal gå til innkjøp av noen litt dyrere ammebh'er fra en undertøysbutikk.

Jeg har 4 amme-bh'er. Skulle gjerne hatt fler med de jeg kjøper koster 500kr pr stykk så har ikke råd til fler. Ammeinnlegg har jeg sikkert 50 par av. Men jeg bruker ikke engangs.

Har 5-6 forskjellige billige bh'er og planlegger å bruke de til jeg vet rett størrelse/om jeg skal amme. :)
Har 3 ullinnlegg. Ønsker i bambus og, men finner ingen jeg falt for

Har 2 amme-BH til nå. To par ullinnlegg, 5 par bambusinnlegg, og engangs. :) Om puppene vokser veldig mye må jeg kanskje ut å handle igjen. :P

Har 6 ammebher der to av de e sånn billige på sparkjøp :) 2 sett med ullammeinnlegg :) men eg hadde store problemer med lekasjer sist gang, derfor eg har så mange :P

Har 4-5 ammebher, i litt ulike str. Ingen med spiler, for jeg vil ikke ha brystbetennelse... Har to par ull-ammeinnlegg, men må ha engangs innenfor, som må skiftes etter hver amming. Det renner tvers gjennom både ullinnlegg og gensere her;-)

Har kjøpt bambusinnlegg og for å forhåpentligvis slippe unna engangsinnlegg denne gangen :) de kan gjøre en såre :)

Har kjøpt 2 ammebher og 2 pk ammeinnlegg i ull. Det får holde til å begynne med, så kjøper jeg en litt mer ordentlig ammebh på change når jeg er sikker på størrelsen. Hvor mange fler ammeinnlegg i ull/bambus jeg skal kjøpe er jeg usikker på..har en pk med engangs..

Har en del amme bher. 2 ull ammeinnlegg som jeg ikke har fått brukt noe spesielt da jeg lekker litt. Hvilken engangsinnlegg liker dere som har barn fra før best? Har prøvd maange:p men en klar favoritt har jeg ikke funnet.

Har en del amme bher. 2 ull ammeinnlegg som jeg ikke har fått brukt noe spesielt da jeg lekker litt. Hvilken engangsinnlegg liker dere som har barn fra før best? Har prøvd maange:p men en klar favoritt har jeg ikke funnet.
Jeg liker libero best:-) Syns natusan sine loer. Andre har jeg vel kkke prøvd.

Jeg liker libero best:-) Syns natusan sine loer. Andre har jeg vel kkke prøvd.
Libero er de jeg liker best hit til,billig er de å. Men medela sine var ikke så bra heller ikke avvent dårlig tape på avvent sine, pluss for å være pakket inn i enkelt pakker.

Libero er de jeg liker best hit til,billig er de å. Men medela sine var ikke så bra heller ikke avvent dårlig tape på avvent sine, pluss for å være pakket inn i enkelt pakker.
Ja, jeg prøvde libero først tror jeg, og ettersom jeg var fornøyd med dem, og de var billigst, har jeg ikke sett poenget med å prøve masse annet.

Ja, jeg prøvde libero først tror jeg, og ettersom jeg var fornøyd med dem, og de var billigst, har jeg ikke sett poenget med å prøve masse annet.
Prøvde flere som var pakket inn for syns det var så praktisk men ikke funnet noen som jeg har vært så fornøyd med.

Tror jeg har 8 ammebher fra sist. Venter med å kjøpe til etter fødsel.
Har 2 par innlegg i ull foreløpig.

Har tre amme bh s
Klart, så kjøper jeg mer hvis behovet er der, må jo vaske ofte baby klær uansett;) og tre - feire par ull innlegg, får jo baby på vinteren...

Har 2 ammebher nå, mulig jeg kjøper en til men viktigste var 2. 2 ammetopper også. Innlegg har jeg 1 par i ull og fikk en pakke med engangs så har jeg til å starte med hvertfall :)

Har ordna meg 3 ammesingletter med sånn topp inni, tenker å bruke de til jeg vet hvordan melke pupper evt blir. Så kan jeg dra da å kjøpe ammebh ;)

Har 5 sett med ull ammeinnlegg, ellers har jeg jo tenkt å bruke engangs.

Back
Topp