Hvor mange amme bh'er trenger man egentlig? Og hvor mange ammeinnlegg i ull? Jeg har ikke kjøpt noen enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker libero best Syns natusan sine loer. Andre har jeg vel kkke prøvd.Har en del amme bher. 2 ull ammeinnlegg som jeg ikke har fått brukt noe spesielt da jeg lekker litt. Hvilken engangsinnlegg liker dere som har barn fra før best? Har prøvd maange men en klar favoritt har jeg ikke funnet.
Libero er de jeg liker best hit til,billig er de å. Men medela sine var ikke så bra heller ikke avvent dårlig tape på avvent sine, pluss for å være pakket inn i enkelt pakker.Jeg liker libero best Syns natusan sine loer. Andre har jeg vel kkke prøvd.
Ja, jeg prøvde libero først tror jeg, og ettersom jeg var fornøyd med dem, og de var billigst, har jeg ikke sett poenget med å prøve masse annet.Libero er de jeg liker best hit til,billig er de å. Men medela sine var ikke så bra heller ikke avvent dårlig tape på avvent sine, pluss for å være pakket inn i enkelt pakker.
Prøvde flere som var pakket inn for syns det var så praktisk men ikke funnet noen som jeg har vært så fornøyd med.Ja, jeg prøvde libero først tror jeg, og ettersom jeg var fornøyd med dem, og de var billigst, har jeg ikke sett poenget med å prøve masse annet.