Amme-bh i STOR størrelse...

SHE i Trondheim har, de ble redningen for meg iallefall :)
 
Kjøpte fra mammatrend.no sist graviditet, måtte opp i L-cup, har stor cup str fra før :p veldig kjapp levering :)

Kjøpte også et par fra Change, i den største cup str de har i amme-bhene sine.
 
Kan jeg spørre hvor mange str dere gikk opp? Dere som har fått barn før. Jeg er f nå... Antar jeg må opp noen str...
 
Kan jeg spørre hvor mange str dere gikk opp? Dere som har fått barn før. Jeg er f nå... Antar jeg må opp noen str...
Jeg har ikke barn fra før, men så langt i dette svangerskapet har jeg gått fra E til H. Må nok opp enda ett par størrelser etter fødsel, ser det ut til :-S
 
Kan jeg spørre hvor mange str dere gikk opp? Dere som har fått barn før. Jeg er f nå... Antar jeg må opp noen str...
Jeg gikk fra g til i/j i svangerskapet. Ikke født enda, så vet ikke hvor store de blir når melken kommer :p
 
Jeg er en 65G/60H og gikk opp til 75L sist...

Jeg hadde samme størrelse før jeg ble gravid og har gått opp til størrelse enorm. Har bare brukt spileløse bher nå som jeg er gravid, men tror de kommer til å passe dårlig når melken kommer. Lurer på hvor store de blir da :eek: 75L er jo bra stort!!
 
Gråter litt når jeg tenker på ammebh, hater å kjøpe sånt på nett og var i den lokale undertøysbutikken i dag og der hadde de ikke så stor som jeg trenger i ammebh. Fikk kjøpt en vanlig bh til 1000 kr eneste alternativet de hadde i j cup. Gruer meg til slutt størrelsen.
 
Gråter litt når jeg tenker på ammebh, hater å kjøpe sånt på nett og var i den lokale undertøysbutikken i dag og der hadde de ikke så stor som jeg trenger i ammebh. Fikk kjøpt en vanlig bh til 1000 kr eneste alternativet de hadde i j cup. Gruer meg til slutt størrelsen.

Har du change i nærheten? De har amme bh opptil K. Kan også bestille på nett fra dem.. De har foresten 25% på alle varer nå.
 
Eg va innom change i går og dei har berre med Spila. det er vel litt domt kanskje? Har høyrt at ein ikkje skal ha Spila i beg..
Dei fleste ammebhane så eg finne på nett uten spila er ofte i str s-xl, litt skeptisk merka eg... For eg kjøpte på Lindex i str xl, den va forliten og ga 0 støtte samt med tynne stropper. E da nokon so har funne nokon gode ammebha uten spile i str med cup osv? ( eg e str 75 J no) og slite med mine vanlige bha pga at da stramme rundt magen/ribbebeina, så e ein befrielse å gå heima med kun singlet :happy:
 
Eg va innom change i går og dei har berre med Spila. det er vel litt domt kanskje? Har høyrt at ein ikkje skal ha Spila i beg..
Dei fleste ammebhane så eg finne på nett uten spila er ofte i str s-xl, litt skeptisk merka eg... For eg kjøpte på Lindex i str xl, den va forliten og ga 0 støtte samt med tynne stropper. E da nokon so har funne nokon gode ammebha uten spile i str med cup osv? ( eg e str 75 J no) og slite med mine vanlige bha pga at da stramme rundt magen/ribbebeina, så e ein befrielse å gå heima med kun singlet :happy:

En god bh med spile skal i prinsippet ikke være noe problem så lenge den er stor nok.

Men her finner du ammebh i store str uten spiler i hvertfall, http://www.mammatrend.no/categories/ammebh de er kjappe på levering :)
 
Netty i Bergen skal ha gode størrelser. Dit skal jeg innom etter fødsel. Er vanligvis 70 h/i
Hvis Bergen er i nærheten da
 
Oh hvor i Bergen er den butikken?
Det ligger en i Olav Kyrresgate, på hjørnet som krysser vaskerelven tror jeg.
Også ligger det en inne på kløverhuset.
Siste, som jeg har vært på og føler jeg har fått kjempegod hjelp er på Åsane Senter.
 
Back
Topp