Amme-bh, fortrinnsvis til nattbruk, for oss med svære bringer... hjelp

Mornixuur

Blir kjent med forumet
Jeg sliter nok som det er å finne en vanlig spileløs bh til dagbruk - har tatt til takke med to stk foreløpig som jeg bytter på å bruke for tiden fra Bravado seamless - de er ikke optimale men de duger.

Mitt problem er å finne noe som føles behagelig nok, men som samtidig støtter opp i hvert fall bittelitt - til vanlig bruker jeg 70/75 J, og må sikkert opp en størrelse etter fødsel. Så cupstørrelse godzilla men båndstørrelse normal, med andre ord.

Noen med lignende "problem" som har klart å oppdrive noe å ha på om natta?? Alt der ute er jo av typen som kommer i str. S, M, L, XL, det er helt meningsløst for min del. Kjenner jeg etter nå, så vil det være uutholdelig for meg å ha på de fra Bravado om natta, og lurer på om det i det hele tatt finnes noe mykt og behagelig som ikke strammer så fælt, men hvor ikke alt detter ut av bhen/båndet kryper opp ryggen bak/puppene blir fullstendig ihjelskviset? Hjelp!!
 
Det beste for min del har de andre gangene endt opp med å være Lindex sine ammesingletter. De detter puppene mine litt mindre ut av enn bhene jeg har testet ut... Og har måttet sove med håndkle minst dobbeltbrettet under meg i tillegg pga lekkasje av melk... :p Ellers var jeg avhengig av amme-bhen til Change på dagtid - men den er ikke spileløs da, så ikke så ok til natt.
 
Har det samme problemet, men lurer på om jeg skal bestille en av typen Carriwell fra Ellos for å prøve! De ser romslig ut, samtidig som de har hekter bak:) størrelsene er ikke optimale da, 36/38, 40/42, 44..
 
Jeg bomkjøpte en sportsbh på nett en gang. Skulle liksom være så bra, men ga ca null støtte. Den var ypperlig å bruke på natt, for den holdt (stort sett) ammeinnleggene på plass, uten at den strammet eller var ubehagelig. Så den bruker jeg igjen nå tenker jeg :) ellers ville jeg kanskje vurdert ammesinglet fra Hm.
 
Back
Topp