Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen som har noen gode og stødige amme-BH-er å anbefale for oss med store bryster? Jeg bruker 75E til vanlig og har nå gått opp til 75F Siste kjøpte jeg noen gode fra eBay faktisk, men finner ikke igjen de.
Lurer på det samme. Bruker vanligvis 80D, aner ikke hva jeg er nå men det føles som de er dobbelt så store... Ikke i nærheten av å passe noen av mine vanlige, og selv jakker er for trange over brystet Prøvde en amme-bh fra Lindex str L men den var helt elendig og slarkete… Har én bh jeg får på meg, det er en amme-bh fra Boob i ull. Funderer på å prøve noen av de andre de har, norn med erfaringer?
Sniker
Eneste av litt rimelige BH-er som har passet meg er KappAhl sine i den største størrelsen de har. Hadde vel 75G/H før svangerskap.
Vil man ha noe med god støtte og spiler er change tingen men det kan være lurt å måle etter fødsel og bestille via nettet. Jeg målte med målebånd og fylte inn på siden deres. Det var enkelt og greit orker likevel ikke spiler om natta og i de første månedene med amming når brystene er større og ømmere.
Til dagtid kommer jeg til å investere i en fra Change! Ingenting annet jeg har prøvd til nå gir meg støtten jeg trenger dessverre. Puppene samsvarer ikke med omkretsen på noen av de i generelle str (S,M,L osv), så de henger liksom der nedpå magen og jeg ser kjempesvær ut er noe med å ha puppene der de skal være for å se og føle seg vel! På natta kan jeg nok bruke de har har nå som er uten spiler
Elsker de med gel-bøyle fra Carriwell.
De har gir støtte, som er perfekt for oss med litt større cup, noe jeg føler for på dagtid i hvert fall. På natten synes jeg det er Ok med de litt «slappere»uten spiler fra billigmerker.
Liker også de fra Bravado med formstøpte skåler.
Er selv 80D til vanlig, men nå 80F
Synd at så få ammebher kommer i BH-størrelser, men jeg bestiller alltid flere str på nett og så bare returnerer jeg det som ikke passer.
Bonprix har endel i større størrelser, og i «bh-størrelser» ikke bare M og L osv.
De fleste er dog uten bøyle, men jeg synes de går helt fint å bruke til hverdags uansett. Skal jeg noe spesielt har jeg bare brukt en vanlig bh for de timene og «løfta» puppen ut istedenfor
Bruker til vanlig F/G cup så har enda ikke funnet en eneste ammebh fra «vanlig» butikk som Hm, KappAhl, Lindex osv som passer..