Amme-BH for stor cup - og hvor tidlig kan jeg kjøpe?

EmEm

Flørter med forumet
Julibarna2024☀️
Hei! Jeg er gravid for første gang og er i uke 5+0, så er veldig tidlig fortsatt. Men BH-ene mine har allerede begynt å bli for små. Jeg lurer på om noen vet sånn ca hvor mye mer de skal vokse? Hvor lenge burde jeg vente før jeg kjøpe nye BH-er? Kjenner egentlig behov allerede nå for å gå til innkjøp av ny BH, men det er veldig dyrt for meg pga jeg har stor cup fra før av. Føler derfor jeg burde vente en stund til.

Har noen tips til nødløsninger som kan skjule at BH-ene har blitt for små, eller tips til BH-er som ikke er så veldig dyre og som passer stor cup? Bruker vanligvis BH-er fra Primadonna eller Freya som ligger på rundt grufulle 600,- til 1200,- kroner per BH.
 
Vokste fra 70e til 70j med første så ville absolutt ha venta med å kjøpe ammebh. Jeg går kun med sportsbh i strech frem til fødsel nærmer seg. Har ikke vokst like mye nå i mitt andre svangerskap, men der er så kjipe penger å bruke
 
De vokser mye, spesielt etter fødselen når melken kommer, så jeg ville ventet så mye som mulig. :) F.eks. jeg har så å si "flat" bryst og bruker 80A, etter fødselen og de første mnd brukte jeg 80D.
 
Tusen takk for svar! Da venter jeg så lenge som mulig. Skal prøve med sports-BH, den jeg har dekker jo en større del av brystet enn hva de vanlige BH-ene mine gjør.

Men hjelp, vet ikke hvor mye mer puppevekt ryggen min tåler, så håper ikke jeg vokser 5 cup-er o_O
 
Jeg har gått fra en liten 70C til 80C og er 26+4 i dag og ja jeg har skrekkelig mye ryggvondt for det er mye vekt kroppen min ikke er vant til. De vanlige BH-ene mine la jeg bort tidlig for de ble for små typ med en gang. Føler de har eksplodert og er vel bare å forvente at de vokser enda mer. Jeg har kjøpt amme-BHer i tre omganger da de ikke er spesielt dyre sammenlignet med vanlige. Kjøpte først en optimistisk 70C som raskt ble for små, deretter 70D før jeg til slutt innså at jeg hadde økt til 80B helt på kanten til å bli C. Ettersom jeg forventer at de kommer til å bli større så gikk jeg for C. Spent på om de holder ut hele løpet :wtf:
 
Jeg har gått fra en liten 70C til 80C og er 26+4 i dag og ja jeg har skrekkelig mye ryggvondt for det er mye vekt kroppen min ikke er vant til. De vanlige BH-ene mine la jeg bort tidlig for de ble for små typ med en gang. Føler de har eksplodert og er vel bare å forvente at de vokser enda mer. Jeg har kjøpt amme-BHer i tre omganger da de ikke er spesielt dyre sammenlignet med vanlige. Kjøpte først en optimistisk 70C som raskt ble for små, deretter 70D før jeg til slutt innså at jeg hadde økt til 80B helt på kanten til å bli C. Ettersom jeg forventer at de kommer til å bli større så gikk jeg for C. Spent på om de holder ut hele løpet :wtf:
Hvorfor har ikke noen funnet opp gravid-BH som man kan vokse i enda? :laughing002 Skjønner at jeg kan forvente store forandringer. Krysser fingrene for at den du kjøpte i 80C holder ut hele løpet!
 
Tusen takk for svar! Da venter jeg så lenge som mulig. Skal prøve med sports-BH, den jeg har dekker jo en større del av brystet enn hva de vanlige BH-ene mine gjør.

Men hjelp, vet ikke hvor mye mer puppevekt ryggen min tåler, så håper ikke jeg vokser 5 cup-er o_O
Anbefaler p prøve ut careless bh:-) jeg er på en e cup selv og sy nes de både gir god større og samtidig er de ikke cuper på samme måte som «vanlige» bher så du kan fint tåle å vokse litt å bruke samme strl er min erfaring:-)
 
Back
Topp