Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Zalando har også, men den jeg besti,te derifra70F, for å få stor nok) var knøttlitenTusen takk for svar! skal sjekke de ut![]()
Kjøpte en kjempefin en på lindex som hang de på plass ;p det var litt push i den så gjorde den kjempefin :-D min er beige med svarte blonder , de har helt hvit også![]()
http://www.lindex.com/m/no/dame/mom/undertoey/7184078/Amme-bh/?styleId=7025393
Elsker mine bravado seamless!
Har hatt mine i snart 3 år, sluttet å amme for litt over ett år siden, men bruker de fortsatt :-D
På nett og på Babyshop(butikken), fant jeg de til 450kr ca, så hvis du finner billigere på nett koster det som regel det samme med fraktHvor kjøpte du dem? Ser det er litt ulike priser rundt omkring![]()
På nett og på Babyshop(butikken), fant jeg de til 450kr ca, så hvis du finner billigere på nett koster det som regel det samme med frakt![]()
Har prøvd både hm og lindex blææææ begge 2. Bravado sina var ju knall gode å ha på.
De har mange fine og dyre på nett, men en billig og god (som puppene ser fin ut i) har de på sparkjøp :-D bare husk å gå inn å prøv den når du har mye melk i puppeneHei![]()
Er det noen som kan anbefale en amme- bh, som holder brystene på plass?
Har kjøpt en sånn "standar" amme-bh på cubus, men brystene mine "henger" i denne
Vil gjerne ha en jeg føler meg litt sexy og vel i![]()