Nøtteliiten
Flørter med forumet
Noen som har erfaring med aminosyrebasert mme? Vi må over på det og jeg lurer på hvilke type vi skal velge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kun erfaring med Neocate. Men tror uansett type må du være forberedt på at de er VELDIG spesielle i smak (og lukt), og at det kan ta litt tid å venne babyen på smaken.
Høres ut som spesialmat og noe du må ha fagpersoner til å hjelpe dere med
Det har jeg aldri hørt om. Hva er forskjellen på det og vanlig mme?
Det er melkefri mme. Så finnes det 2 forskjellige typer melkefritt. Aminosyrebasert er fullstendig uten melkeprotein
aha det burde jeg visst for gav mme uten melkeprotein til nr 1. Har aldri hørt at det het aminosyrebasert, men da lærte jeg noe nytt.
Vi gav althera. Storebror brydde seg ikke noe om at den smakte helt anderledes enn vanlig mme , men vet at flere har litt problemer med å vende den lille til smaken
Usj ja, vi forsøkte en flaske eller to med nutramigen før vi måtte over på neocate. Grøss den lukta da jeg åpnet nutramigen-boksen, jeg grein så tårene sprutet over at jeg skulle gi babyen min noe som luktet å illeTakk for svar. Den vi landet på også. Vi har gått fra nutramigen, så alt var faktisk en drøm i forhold til den