Aminosyrebasert mme

Nøtteliiten

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med aminosyrebasert mme? Vi må over på det og jeg lurer på hvilke type vi skal velge?
 
Høres ut som spesialmat og noe du må ha fagpersoner til å hjelpe dere med
 
Jeg har kun erfaring med Neocate. Men tror uansett type må du være forberedt på at de er VELDIG spesielle i smak (og lukt), og at det kan ta litt tid å venne babyen på smaken.
 
Signerer Stolt Mamma... dette bør du vel rådføre deg med fagpersoner med erfaring om :)
 
Jeg har kun erfaring med Neocate. Men tror uansett type må du være forberedt på at de er VELDIG spesielle i smak (og lukt), og at det kan ta litt tid å venne babyen på smaken.

Takk for svar. Den vi landet på også. Vi har gått fra nutramigen, så alt var faktisk en drøm i forhold til den :playful:
 
Det er melkefri mme. Så finnes det 2 forskjellige typer melkefritt. Aminosyrebasert er fullstendig uten melkeprotein :)

aha det burde jeg visst for gav mme uten melkeprotein til nr 1. Har aldri hørt at det het aminosyrebasert, men da lærte jeg noe nytt.
Vi gav althera. Storebror brydde seg ikke noe om at den smakte helt anderledes enn vanlig mme , men vet at flere har litt problemer med å vende den lille til smaken
 
aha det burde jeg visst for gav mme uten melkeprotein til nr 1. Har aldri hørt at det het aminosyrebasert, men da lærte jeg noe nytt.
Vi gav althera. Storebror brydde seg ikke noe om at den smakte helt anderledes enn vanlig mme , men vet at flere har litt problemer med å vende den lille til smaken

Nei, ikke min heller heldigvis. Vi begynte med nutramigen hvor jeg brakk meg av både lukt og smak, mens han slukte det uten problem xsmile9
 
Takk for svar. Den vi landet på også. Vi har gått fra nutramigen, så alt var faktisk en drøm i forhold til den :playful:
Usj ja, vi forsøkte en flaske eller to med nutramigen før vi måtte over på neocate. Grøss den lukta da jeg åpnet nutramigen-boksen, jeg grein så tårene sprutet over at jeg skulle gi babyen min noe som luktet å ille :wacky:
 
Back
Topp