Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk veldig rart! Har ikke ennå skiftet bleie, eller stelt henne ennå, men gleder meg til det !Endelig kom jenta di!! Tenk, nå er du ferdig!! Velkommen i barselklubben her går det i bleieskift og pupping hele dagen! men deilig er det! Gratulerer så mye og kos deg med lillegull. Sant det er rart å få ei jente?? Hehe .. Synes det er fantastisk!
Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)
Sååå herlig å lese at du hadde en fin opplevelse ❤Takk veldig rart! Har ikke ennå skiftet bleie, eller stelt henne ennå, men gleder meg til det !
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Tusen takkSååå herlig å lese at du hadde en fin opplevelse ❤
Sitter å sipper her når jeg leser
Gratulerer så inderlig mye med lillemor ❤❤❤
❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
Tusen takk- det var min kjære mann som fant det jeg er fornøydSyns navnet var så nydelig ❤ Så måtte bare kommentere det og ❤
Tusen takk for alle lykkeønskninger! Vi koser oss. Jenta svelget fostervann med vel i så hun er plaget med kvalme og oppkast, det er litt skummelt syns jeg men går bra!
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Helt enig katmoon. Vi har nå nydt vår første natt hjemme. Ammet 1 og 4 eller sov vi håper det fortsetter sånn for siste natt på sykehuset var velsignelse slitsom;(Det er tutta plaget med her også, men det går vel over. Vet ikke hvor lenge sånn kan sitte i, jeg... Hadde i hvert fall en skikkelig god rap her, utrolig hvor mye luft som hadde fått plass i den lille magen...!
**JENTE FØDT 05.07.2013**
Ja veldig rart med jente- kaller henne gutten min støtt og stadigEndelig kom jenta di!! Tenk, nå er du ferdig!! Velkommen i barselklubben her går det i bleieskift og pupping hele dagen! men deilig er det! Gratulerer så mye og kos deg med lillegull. Sant det er rart å få ei jente?? Hehe .. Synes det er fantastisk!
Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)