_venter_ Elsker forumet 20 Okt 2010 #2 ja og denne karen her vett ikje ko mange gangere eg har bant og hylt som nevnt til deg gunnelin så har jeg ikke hekklet på mange år.[:D]
ja og denne karen her vett ikje ko mange gangere eg har bant og hylt som nevnt til deg gunnelin så har jeg ikke hekklet på mange år.[:D]
G GinaC84 Glad i forumet 20 Okt 2010 #10 ORIGINAL: Civena hahahahahaha!!![:D][:D] så tøff!!!![:D][:D]
_venter_ Elsker forumet 20 Okt 2010 #11 då skal jeg legga ut vennen dette skal være en gullerot hehe hekkla denne på noen timer dette va gøy hadde glemt ut ko kjekt det va vertfall nå i snøværet bilde
då skal jeg legga ut vennen dette skal være en gullerot hehe hekkla denne på noen timer dette va gøy hadde glemt ut ko kjekt det va vertfall nå i snøværet bilde
_venter_ Elsker forumet 21 Okt 2010 #19 ORIGINAL: GunnElin hihihi æ teke nok litt før koffert æ hihihihihihihi men stili du e flink[:D][:D][:D] ja hehe tror jeg må snurpe den litt sammen slik at den blir sittende, da er det ikke så "vulgært" hehe samme tanke er tenkt av me også[;)]
ORIGINAL: GunnElin hihihi æ teke nok litt før koffert æ hihihihihihihi men stili du e flink[:D][:D][:D] ja hehe tror jeg må snurpe den litt sammen slik at den blir sittende, da er det ikke så "vulgært" hehe samme tanke er tenkt av me også[;)]