AMH

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Er ikke AMH på 9 lavt når jeg blir 29 i år? Vet ikke de andre verdiene... Spurte bare om AMH[emoji85]

Er ikke AMH på 9 lavt når jeg blir 29 i år? Vet ikke de andre verdiene... Spurte bare om AMH[emoji85]

Njo, det er en indikator på at du begynner å få dårlig tid [emoji4] men er innenfor normalverdi. Jeg har på 4 og er 31

Godt det er sistemann vi jobber for å få nå da[emoji23]

Uansett så er 9 mer enn bra nok! FSH er i grunnen viktigere slik jeg har skjønt det.

Jeg ønsker deg all mulig hell og lykke! Du må jo ha brukt opp all uflaksen!
Måtte du bli gravid med din fullbårne nr 3. Utrolig trist med den du mistet. Føler med deg.

Pass på deg selv. Du er mammaen i familien. Hvis du har det vondt har alle det vondt :Heartbigred

Jeg er nærmere 10 år eldre enn deg og hadde 10 sist høst. Fikk beskjed om at det var normalt

Uansett så er 9 mer enn bra nok! FSH er i grunnen viktigere slik jeg har skjønt det.

Jeg ønsker deg all mulig hell og lykke! Du må jo ha brukt opp all uflaksen!
Måtte du bli gravid med din fullbårne nr 3. Utrolig trist med den du mistet. Føler med deg.

Pass på deg selv. Du er mammaen i familien. Hvis du har det vondt har alle det vondt :Heartbigred
Ja, det er helt sikkert nok! Da jeg hadde 10 i AMH i høst fikk jeg ut 8 egg der alle var modne med en dose på 150 om dagen. Nå skal jeg oppi 300. Håper det går bra neste gang, ja! Er veldig lei av å miste nå.

Jeg er nærmere 10 år eldre enn deg og hadde 10 sist høst. Fikk beskjed om at det var normalt
Da er jo ikke min normal[emoji28][emoji28] Men er uansett ikke meg som er grunnen til at vi må ha prøverør. Legen på FS sa at jeg ikke skulle bry meg om AMH[emoji15]

Jeg har amh på 1. Fikk påvist det da jeg var 31. Fikk ut 10 egg og ble gravid likevel.

Jeg vet ikke min amh men ifølge min gyn er telling av antrale follikler en bedre undersøkelse uansett...

Back
Topp