AMH verdier

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Hvilke AMH-verdier har dere? Jeg får svar på mine i morgen. Jeg har lest en del om det på nettet og det ser ut som at sykehusene leser disse verdiene forskjellig. Er det noen som har hatt lave verdier på Ullevål/Riksen som alikevel har gode resultater?

Det er mye informasjon vi skal lære oss, og jeg føler at vi må stille med mest mulig kunnskap for å forstå hva som blir sagt ;)

I Porsgrunn ( og sikkert alle andre steder?) måler de disse før oppstart og ved lang pause mellom uttak. Mine var 11 før første uttak som er normalt for min alder (33) men den har nå sunket til 3 (skal være mellom 3-60) så dette begynner å bli lavt og hormondosen er doblet. Fått ut 8-9 egg tidligere men kun 1+5 som har vært egnet til tilbakesetning el frys så spent på om vi får noe overhode nå :) Lykke til

Jeg har pco, så mener hun sa jeg har høyt amh nivå... Men husker ikke tallene.

Jeg har 2. Så får høye hormondoser. Fikk 3 egg sist, så på neste forsøk skal jeg gå på den høyeste dosen lengre, i håp om å få flere egg

Jeg fikk svar i dag at jeg har 4, og at jeg må gå på langt regime for å få tatt ut mange nok egg :(

Jeg har AMH på 12.. gynekologen jeg gikk til tidligere sa bare litt utav det blå at jeg hadde pcos uten å gidde å bry seg med å fortelle om det... jeg ble jo paff og lei meg, og har altså i vel 3 år gått rundt å vært lei meg for det, så kommer jeg inn til gu på ivf hvorpå gynekologen (veldig dyktig gyn) sier hun ikke kunne forstå jeg hadde fått den diagnosen, med helt normale hormon nivåer og en AMH som ikke er veldig høy så hadde jeg ikke noe tegn til pcos! Så.. Vi gikk over til å være uforklarlig barnløs..

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Min er på 41. Noen som vet hva det betyr? Har lest at det mest sannsynlig blir enkelt å stimulere til flere egg. Men betyr det også at jeg kan ha PCO(S)?

Jeg har det på 4. Høre til Ullevål og skal få lang regime. Siste ultralyd teller de bare 4 follicler

Min er på 78

Jeg har AMH på kun 4.

1.Fersk forsøk: Langt regime. 200ie Puregon, men måtte opp til 300ie Puregon mot slutten. 4 egg ut og 3 befruktet (privat Norge)
2 Fersk forsøk: Langt regime. 300ie Puregon. 6 egg ut 2 befruktet (privat Norge)
3 Fersk forsøk: Langt regime 300ie Menopur 5 egg ut 2 befruktet (offentlig)
4 Fersk forsøk: Langt regime 150 Menopur og 150 Bemfola 9 egg ut og 5 befruktet. (Maigaard Danmark)

Back
Topp