"Americas most hated family"+link

snupzz

Betatt av forumet
Er det flere som har sett den dokumentaren? Fant en link til filmen på nettby i dag, og så hele.

Den handler om en amerikansk baptistisk "sekt". (De kaller seg ikke sekt da, og jeg vil ikke si at de representerer baptismen i helhet akkurat.. )
De drar rundt på begravelser for falne soldater i USA og roper ut at den døde kommer til helvete og holder opp plakater med "God hates fags" osv. Det er på en måte slagordet deres. De hater f.eks svensker også, fordi myndighetene i Sverige har forbudt kirken å fordømme homoseksuelle i gudstjenestene. De hater prinsesse Diana, Desmond Tutu osv. De blir glade fordi soldater i krig dør. De hater jøder, fordi Jesus ble drept av jøder. (Noe som ikke stemmer engang..)
Små barn står og holder opp plakater i demonstrasjonene, og en gutt på 7 år fikk pælma en kopp kaffe i fjeset av noen som kjørte forbi.
Dette er bare noe av det vi får se i dokumentaren.

Jeg blir bare så sjokka! Jeg vet at det finnes sånne "sekter" mange plasser, og at dette kanskje ikke er en sensasjon. Likevel.. Små barn på under skolealder som blir inndokrinert med ja.. hat for menneskeheten og frykt for Gud.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, langt ble det også... Men om noen vil se dokumentaren (den er på ca 70 min) så ligger den på youtube, i 7 deler.

http://www.youtube.com/watch?v=n2ZFR4DbC5o&feature=PlayList&p=054D8BDDB1CF54A0&index=0
 
Er det ikke den samme som "Hjernevaskede bibelbarn"?
 
Kan hende.. Den har kanskje gått på norsk tv under en anna tittel.[:)][:)]
 
Back
Topp