American Idol :-)

BlåBobler

Forumet er livet
Jeg er hekta!!!! Noen fler??  [:D]

Har dere noen favoritter?

Hvis noen dere vet hvem som vinner, så vennligst ikke si det.... Jeg vet at det allerede har vært på TV og det står helt sikkert på nettet..... Jeg vil at det skal være en overaskelse... [:)]

Håper favoritten min blandt gutta vinner!!!!!!!

La meg gjette hvem favoritten din er... han høye med halvlangt hår (mørk)?[:D]

ORIGINAL: MammaOkt

He he [:D] Ace??

Han er nok definitivt den PENESTE!! Og han KAN virkelig synge!! Det er ingent vil om det. Men han har ikke IT-faktoren!

Favoritten min er Taylor!!!!! Han er helt rå!!! Og en som garantert blir lagt merke til og husket!! [:D] 

ORIGINAL: BlåBobler

Han er nok definitivt den PENESTE!! Og han KAN virkelig synge!! Det er ingent vil om det. Men han har ikke IT-faktoren!

Favoritten min er Taylor!!!!! Han er helt rå!!! Og en som garantert blir lagt merke til og husket!! [:D] 

Er det han skinna som sang "Wanted dead or alive"?

Nei, men han er og blandt favorittene mine. [:)]

Men jeg har forelsket meg i Taylor. Det er han som bare er i 20åra men ser gammel ut fordi han har fått grått hår [:D] 

Han som aldri kan stå stille og som har noen mooves helt ut av det villeste jeg har sett [:D]

Han har så bra stemme og jeg liker musikksmakens hans veldig godt!!! Og han er SPESIELL!!!! [:)]

Ser på det ja...Og fikk uheldigvis med oss vinneren i en dokumentar...Er en gutt iallefall...[;)]

ORIGINAL: ~Star83~

Ser på det ja...Og fikk uheldigvis med oss vinneren i en dokumentar...Er en gutt iallefall...[;)]

Ja, det har broren min allerede røpa [:@] 

Jeg så på den dokumentaren, men mot slutten skjønte jeg at de kom til å røpe vinneren, så jeg slo over på en annen kanal [:)] 

Men jeg har forelsket meg i Taylor. Det er han som bare er i 20åra men ser gammel ut fordi han har fått grått hår [:D] 

Han som aldri kan stå stille og som har noen mooves helt ut av det villeste jeg har sett [:D]

Han har så bra stemme og jeg liker musikksmakens hans veldig godt!!! Og han er SPESIELL!!!! [:)]

Å ja han ja! Nja skeptisk [;)]

Han burde seriøst farge håret sitt da.. synes det ser fælt ut.

Har ikke sett nok på det til å ha noen favoritter enda...

Må få det med meg hver tirsdag og torsdag ja, så er vel en smule hekta[:D] Fikk desverre med meg hvem som vant da jeg så en "dokumentar" om de forskjellige vinnerne i årenes løp[:@] Skikkelig kjipt, men jeg må jo se for det da. Kan liksom ikke la være[;)]

Bare ser på tickerene dine...Hvorfor har du så stort gap på terminene!?

Legene mener jeg ikke er lenger på vei.... 17+2 uker i utifra siste UL jeg var på.... Og 20+4 er utifra menstermin....

Jeg har blitt flytta frem og tilbake mange ganger. Har vært på 6 UL til nå [8|] Og skal på en ny til mandag. Da blir endelig termin satt... Spent på den... Er vel 15+2  eller noe da, sikkert. Her går det feil vei [8D] 

Med den UL-terminen jeg har nå, så fikk jeg positiv test FØR egget ble befrukta.....  [8|] [&:] 

Jeg er egentlig bare redd ungen min ikke vokser som den skal.... [:o] Men de sier alt er normalt og at hodestørrelsen passer til kroppen osv.....
Eneste forstålige løsning er at det befruktede egget mitt lå et par uker i dvale før det begynte å utvikle seg....

Hmmm...Håper du får en litt mer riktig termin da da![;)]
Og de må vel kunne høre litt på ang mens og...Iallefall om den var regelmessig...[8|]

Hmmm...Håper du får en litt mer riktig termin da da![;)]
Og de må vel kunne høre litt på ang mens og...Iallefall om den var regelmessig...[8|]

Ja, jeg har prøvd å siat mensen var regelmessig, og at jeg fikk positiv test akkurat 4 uker etter den siste mensen osv..... Men de hører ikke....

Mitt første barn ble også flytta 4 uker tilbake på termin, men han kom dagen før mensterminen. Det bryr de seg rett og slett ikke om å høre på nå..... [8|]

Å ja han ja! Nja skeptisk [;)]

Han burde seriøst farge håret sitt da.. synes det ser fælt ut.

Tja... Det gjør han kanskje ikke så pen som han kunne vært. Men jeg synes på en måte det er bra at han er som han er og da. En skikkelig orginal [:D] 

Dumme leger...Med nr 2 her så satte jo legen min termin utirfra siste neg grav-test...
Ingen sjekk innvendig eller sånn,og på ul så ble termin 3 uker tidligere enn legens termin...
Attpåtil så kom lillegutt her 3 uker før det og...
Ikke greit å bli klok på dissa legene...[8|]

Back
Topp