Hei alle dere flotte mammaer! Håper det kan være rom for en tråd som ikke bare er rosenrød i sus å dus ! Jeg har de siste dagene spesielt på kveldene fått "kaldeføtter" kjenner angsten for alt som har med graviditeten og gjøre kommer krypende under huden på meg. Alle potensielle situasjoner..hva, hvis, om .. orker jeg og starte på nytt? Gamle besteforeldre , store barn , 35 år og fått friheten tilbake.. hva er det jeg driver med lissom
vanskelig og skille på hvilke tanker og følelser som er preget av hormoner og hvilke som er rasjonelle . Dette med vanskelige følelser rundt graviditet skal ikke være tabubelagt
Om flere sitter hjemme med en vond klump i magen så er det fint å kunne "lufte" litt
vanskelig og skille på hvilke tanker og følelser som er preget av hormoner og hvilke som er rasjonelle . Dette med vanskelige følelser rundt graviditet skal ikke være tabubelagt
Om flere sitter hjemme med en vond klump i magen så er det fint å kunne "lufte" litt
Jeg skal på en samtale hos Amathea i dag å håper og komme ut av det med et lettere hjerte og sinn
tenkte jeg ville dele fra et annet perspektiv. Hvordan er det med deg i dag? Hva tenker du om fremtiden ?