Amayas oldefar....

BflyW

Elsker forumet
Amayas oldefar (min morfar) døde i går. Det ble et litt 'underlig' tid dette.... livets begynnelse og slutt så tett opptil hverandre. Men Amaya fører navnet hans videre....

Både hun og jeg har hans etternavn som mellomnavn.
Alle mannfolka i mammas generasjon har kun fått døtre (som altså ikke fører NAVNET videre). Så det er ingen gutter i min generajon som gir navnet videre. Jeg valgte å ta det som mellomnavn når jeg var 18, og gir det og som mellomnavn til Amaya.

Litt synd. Det er totalt 22 med det navnet - i 3 uker var det altså 23 med det navnet - men ikke registrert da. Vi har jo ikke fått registrert navnet hennes i folkeregisteret enda (vi fylte ut skjemaet i går...)

Navnet er jo egentlig ikke så viktig - men alikevel - det føles godt at noen tar vare på det...

Huff....Håper det går bra med deg Bflyw...

Nå synes jeg liksom du har fått kvota di med "uhell" hvis jeg kan kalle det det...
Trøste, trøste...Og ønsker deg masse lykke til ...

Joda - det går bra.

Jeg har 'gitt opp' jeg nå... når har det kommet såpass mye at jeg tror jeg bare har 'slått av' reaksjonene en stund. Reakjsonene blir sikkert 'posjonert ut' senere.... Akuratt nå reagerer jeg bare på dumme ting. Griner for at historier jeg ikke liker har blitt niminert på CSI fanfiction awards (noe så dumt) etc... men at bestefar er død har jeg ikke reagert på...

Men nå har jeg vel fått kvota mi...

Skjønner deg godt jeg...Det er vel kroppens eget forsvar det å slå av reaksjonene...Bare vær forsiktig etter hvert når de begynner å synke inn igjen...Pass på å få snakket ut og få tankene ut..Viktig, så du ikke knekker fullstendig sammen..

begynner å bli bekymret jeg faktisk på dine vegner...Håper du har mange rundt deg som kan ta vare på deg..[:)]

Jeg har heldigvis en live journal (blogg) hvor jeg spyr ut tankene mine hele tiden - og så må jeg innrømme at jeg har brukt dere litt nå....

Men jeg kjenner at det psykiske stresset setter seg på kroppen fysisk. Så jeg trenger å få litt avbrekk ja. Men de gode øyeblikkene når Amaya bare er god og koser i armene mine er gode stunder å ta vare på, og jeg lever en stund på dem... 

uff det var synd.ikke moro når noen dør.
det er litt sprøtt det der,at noen blir født og noen dør på samme tid.
21juli for mange år siden døde morfar,noen dager senere ble søstra mi født.21juli som var nå ble min lille gutt født[:D],noen timer senere døde mormor... [:(]

Back
Topp