Amathea

Jeg har ikke snakket med dem selv, men jeg vet den ene søsteren min fikk god hjelp der da hun var gravid. :)

Jeg har aldri hørt om dem, så har ikke vært å snakket med dem. Hvilken organisasjon er dette?

Nei det er det ikke her heller. Men syns det er vanskelig når bf omtrent hater meg for at jeg ikke vil ta abort, og har sagt jeg må gjør det osv..

Nei det er det ikke her heller. Men syns det er vanskelig når bf omtrent hater meg for at jeg ikke vil ta abort, og har sagt jeg må gjør det osv..
Huff :( da er det nok kjempe greit å ha noen å snakke med. Bare husk at det er ditt valg, ikke la hans meninger gå innpå deg ♡

Ja det jeg og tenkte noen som hverken kjenner han eller meg. Nei jeg vil beholde. Litt vanskelig å ikke ta til meg alt han skriver når han vet hvordan han skal spille på samvittigheten min.. så skal bli godt å få snakket litt me noen:)

Det er lurt å snakke med noen som er helt nøytrale ja. :) Håper bf endrer seg når du er kommet så langt i svangerskapet at det er for sent å prøve å påvirke deg.

Ja det jeg og tenkte noen som hverken kjenner han eller meg. Nei jeg vil beholde. Litt vanskelig å ikke ta til meg alt han skriver når han vet hvordan han skal spille på samvittigheten min.. så skal bli godt å få snakket litt me noen:)
Det skjønner jeg godt :/ men det er du som skal gjøre det riktige for deg og ikke for ham ;) det ordner seg nok etter hvert :)

Huff :( forhåpentligvis er det bare sjokket., men du må gjøre det du vil :) ta kontant med Amathea, har hørt de er veldig flinke :)

Dessuten har du oss i ryggen da :)

Han er veldig bestemt på det så jeg vet ikke:/ ja har tatt kontakt og skal der imorgen tidlig :) hihi, kjekkt og hørre det hvertfall <3

Uff..ville bare gi deg en klem jeg<3 Håper du får gode svar fra Amathea og om bf velger å distansere seg helt så håper jeg du har god familie og gode venner rundt deg som kan støtte opp og hjelpe:-)

Så lurt av deg å ta kontakt med dem! Håper du får god hjelp :)

Han er veldig bestemt på det så jeg vet ikke:/ ja har tatt kontakt og skal der imorgen tidlig :) hihi, kjekkt og hørre det hvertfall <3
Håper du får mange gode svar og god hjelp idag ♡
Som sagt over så har du oss i ryggen ;) Sender over en god klem til deg :)

Er visst mange menn som får helt panikk i starten, men som endrer seg litt ut i svangerskapet :)

Men dette klarer du med eller uten han :)

Har en venninne som snakket med de, hun sa det var til utrolig mye hjelp og at det var godt å prate med noen ukjente, men som også var profesjonell å kunne komme med gode råd :) hun hadde samme problemet doms deg, og har nå en liten prins som alle er så glad i <3

Jeg kontaktet amathea under forrige svangerskap. Jeg var ikke i et forhold og trengte noen å prate med + at jeg hadde veldig mange spørsmål.

De var kjempeflinke, de satt opp samtaler med ei fra nav, familievernkontoret osv. + at jeg møtte ei gruppe med jenter i samme situasjon som meg.. Veldig bra opplegg :)

Var i akkurat samme situasjon for 6 år sida, han var hysterisk og skulle ha meg til å ta abort, eg nekta. Vi reiste i lag til Amathea, men dei kunne ikkje hjelpe oss egentlig - iom at vi var fullstendig uenige. Men var veldig greit å få snakka med nokon som var heilt upartiske. Eg mista i veke 11, bf fekk for så vidt viljen sin.

Back
Topp