lillypilly
Betatt av forumet
Noen av dere som har vært å snakket me de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Www.amathea.noJeg har aldri hørt om dem, så har ikke vært å snakket med dem. Hvilken organisasjon er dette?
Ah Her er det ingen tvil om at vi vil beholde
Huff da er det nok kjempe greit å ha noen å snakke med. Bare husk at det er ditt valg, ikke la hans meninger gå innpå deg ♡Nei det er det ikke her heller. Men syns det er vanskelig når bf omtrent hater meg for at jeg ikke vil ta abort, og har sagt jeg må gjør det osv..
Det skjønner jeg godt :/ men det er du som skal gjøre det riktige for deg og ikke for ham det ordner seg nok etter hvertJa det jeg og tenkte noen som hverken kjenner han eller meg. Nei jeg vil beholde. Litt vanskelig å ikke ta til meg alt han skriver når han vet hvordan han skal spille på samvittigheten min.. så skal bli godt å få snakket litt me noen
Huff forhåpentligvis er det bare sjokket., men du må gjøre det du vil ta kontant med Amathea, har hørt de er veldig flinkeNei det er det ikke her heller. Men syns det er vanskelig når bf omtrent hater meg for at jeg ikke vil ta abort, og har sagt jeg må gjør det osv..
Håper du får mange gode svar og god hjelp idag ♡Han er veldig bestemt på det så jeg vet ikke:/ ja har tatt kontakt og skal der imorgen tidlig hihi, kjekkt og hørre det hvertfall <3
Er visst mange menn som får helt panikk i starten, men som endrer seg litt ut i svangerskapetHan er veldig bestemt på det så jeg vet ikke:/ ja har tatt kontakt og skal der imorgen tidlig hihi, kjekkt og hørre det hvertfall <3
Var i akkurat samme situasjon for 6 år sida, han var hysterisk og skulle ha meg til å ta abort, eg nekta. Vi reiste i lag til Amathea, men dei kunne ikkje hjelpe oss egentlig - iom at vi var fullstendig uenige. Men var veldig greit å få snakka med nokon som var heilt upartiske. Eg mista i veke 11, bf fekk for så vidt viljen sin.Nei det er det ikke her heller. Men syns det er vanskelig når bf omtrent hater meg for at jeg ikke vil ta abort, og har sagt jeg må gjør det osv..