amaryllis

Amaryllis

Elsker forumet
Hei hei:)
Jeg tenkte jeg også skulle starte meg en dagbok her.

Jeg er 22 år og bor i Indre, indre Agder, men er opprinnelig fra Stavangerområdet. Flyttet til mitt nåværende hjemsted for et par måneder siden og trives godt! [:)] Holder på å bygge hus så alt er fryd og gammen[:)] Ellers så giftet jeg meg 12 august 2006 og stortrives med det. Jeg er også ferdig utdannet førskolelærer om en måned og begynner i ny jobb som pedagogisk leder på en småbarnsavdeling i august!! Det gleder jeg med til! [:)]

Jeg sluttet på p-pillen i slutten av oktober 2007 og har deretter (sammen med min mann selvfølgelig[:D]) prøvd å bli gravid. Men så langt har det ikke gått vår vei. Jeg føler at jeg virkelig, virkelig er klar for å bli mamma nå og det samme gjør mannen min! Men som sagt så har det ikke gått sånn enda. Har endelig fått tilbake mensen sånn noen lunde og er igang med å måle tempeartur og tar eggløsningstester for å finne ut når jeg kan bli gravid!

Jeg er klar over at jeg ikke er så gammel og at jeg har tiden foran meg men likevel jeg ønsker det nå!! Har heller ikke prøvd like lenge som mange andre her inne men begynner likevel å bli ganske utolmodig! Skulle så veldig, veldig ønske!

Gleder meg iallfall til å bli kjent med dere her inne og dele erfaringer med dere!!

[;)] Hej og velkommen!
ønsker deg og din masse lykke til, håper du ikke trenger å være her sååå altfor lenge!! hehe
Er selv 22 år og sluttet på pillen i oktober, men ingen særlig action enda... ting tar tid, men det er bare å kjøre på, så kommer vår tur og..!! krysse fingrene!!
*klem*

Velkommen i gjenget [:)]
Ønsker deg lykke til, spiren sitter sikkert snart. I mellomtiden finnes det mye trøst og inspirasjon å hente hos oss, vi tåler å høre alt [:)]

Takk skal dere ha:) Det er fint å ha en sånn plass som dette å henvende seg til - med andre i samme situasjon[:)] til og med en som er ganske så lik som meg - vivvi86[:)]

Sitter her og irriterer meg grønn nå. Har fått UVI for fjerde gang på et halvt år nå. Og er LEI!! Så nå sitter jeg her mens jeg egentlig burde vært i seng for lenge siden!

Ellers så kjenner jeg at jeg rett og slett er litt ensom av og til. Har flyttet til en ny plass som tidligerer nevnt og har ikke blitt kjent med så mange her enda. At på til så er de fleste på min alder langt av sted på ulike skoler. Så kan ikke si at jeg er helt på topp for tiden.. Men det kommer seg nok med tiden håper jeg!!

Men nå MÅ jeg snart komme meg i seng sånn at jeg kommer meg opp igjen i morgen tidlig[:)]

Ble visst ikke noe soving på meg enda. men fikk istedet for bestillt noen eggløsningstester og graviditesttester på nette. Alt nette kan brukes til altså[:D] Noen som har noen erfaringer med sånne strimmel eggløsninstester egentlig? billige er de i hvertfall..

Hei Amaryllis!
Velkommen skal du være.
Jeg er selv tyve og er inne i 4pp nå, så har ikke prøvd for lenge enda, men jaggu hvor utolmodig en blir[:D]

Ang eggløsningsstrimmlene, så er de like sikre som andre tester, Men syns vel kanskje at de er litt mer "klønete"å bruke, men kan like godt være meg som er klønete av meg. Positive er jo at de er kjempe billige og at en da har mange tester å bruke fremover[;)]

Masse lykke til, krysser fingrene for deg, at du nå snart vil bli sittende med kul på magan

Velkommen til oss amaryllis [:D]

Håper spiren sitter kjapt hos dere og at du snart kan flytte inn i et terminforum [:)]

Gratulere med egen dagbok og lykke til med prøvingen!!
Håper spiren sitter kjapt hos dere!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: sjanetta

Hei Amaryllis!
Velkommen skal du være.
Jeg er selv tyve og er inne i 4pp nå, så har ikke prøvd for lenge enda, men jaggu hvor utolmodig en blir[:D]

Ang eggløsningsstrimmlene, så er de like sikre som andre tester, Men syns vel kanskje at de er litt mer "klønete"å bruke, men kan like godt være meg som er klønete av meg. Positive er jo at de er kjempe billige og at en da har mange tester å bruke fremover[;)]

Masse lykke til, krysser fingrene for deg, at du nå snart vil bli sittende med kul på magan

Kul er det nå ihvertfall på magen... [:D] men ikke akkurat den typen kul jeg skulle ønske meg..... [&:]

takk takk alle sammen for en fin velkomst! Virker som om det er masse hyggelige folk her[:)]

Fikk melding idag om at eggløsningstestene og graviditetstestene var blitt sendt! Og med tanke på at jeg bestilte dem i natt så kan en vel si at det var rask service?! Er iallfall fornøyd til nå[:)]

velkommen og gratulerer med dagbok[:)]blir gøy å følge med deg framover....u got it going for u girl[:D]blir nok snart skal  du se.....tiden flyr her inne på bv....[;)]

Velkommen til forumet! Selv har jeg brukt eggløsningsstrimler fra billigetester.no. Antar at det er de samme som du har bestilt? Jeg synes de virker godt, ser ut som det stemmer med den dagen jeg tror jeg har el.

Lykke til med prøvingen! Håper du klarer å slappe av og nyte det. Det kan fort bli stress, og da har det vel en tendens til å ta litt ekstra lang tid. :)

Velkommen og gratulerer med dagbok........Håper det blir en baby av dette om ikke så alt for lenge[:)] Masse lykke til iallefall[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Stupedama

Velkommen til forumet! Selv har jeg brukt eggløsningsstrimler fra billigetester.no. Antar at det er de samme som du har bestilt? Jeg synes de virker godt, ser ut som det stemmer med den dagen jeg tror jeg har el.

Lykke til med prøvingen! Håper du klarer å slappe av og nyte det. Det kan fort bli stress, og da har det vel en tendens til å ta litt ekstra lang tid. :)

Ja det er de testene ja[:)] så da satser jeg på at de fungerer godt også for meg[:)]

I dag er det 15. mai, og du er på dag 25 av syklusen. Det er 1 dager til eggløsningen, 16. mai, og 14 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Får håpe at det går i boks denne måneden da!! Skal til oslo og feire 17.mai og ligge på hotell der! Så får benytte anledningen;)

krysser fingrene for at det går i boks for dere! jeg skal teste på mandag... [:)] har en god følelse for denne gang... men det har jeg vel egentlig hver gang..[8|] god tur og kos dere,..[:D]

Vil bare si GOD 17.MAI til dere alle!! Sier det nå siden jeg reiser bort i dag:) og lykke til med prøving!!

Så var jeg vell hjemmme igjen etter en fin, men iskald, 17.mai helg i oslo!! Og jeg kjenner at jeg har lyst på en katt....!![:)] men det er kanskje ikke så lurt når man prøver å bli gravid, eller? Noen som har erfaringer/meninger om dette? Kjenner at jeg bare trenger å ha noe å ta meg av(utenom mannnen[;)]) og at jeg savner å ha katt! Ga den ifra meg når jeg flyttet for noen måneder siden...

håper alle har hatt ei fin helg!![:)]

Uff jeg er visst dårlig til å skrive her. Men er så mye annet som skjer med skole og eksamener og lignende. og oppi alt dette en inderlig trang til å bli gravid. Føler jeg tenker på det hele tiden og er redd for at det av den grunn skal ta enda lengre tid å bli gravid! Synes igrunnen jeg har lengtet leenge nok nå...[:'(] hadde vel blitt en liten februarbaby hvis jeg ble gravid nå[:)]

Jeg tror jeg er gravid!! [:D][:D][:D] Jeg tok en graviditetstest i dag og den viste to streker!!!!! Men kan ikke helt tro på det enda... det er liksom litt for godt til å være sant! så skal ta en test til i morgen tidlig!!! [:)] kan bare ikke tro det....

Back
Topp