Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du snakket om den flåtten og ring rundt, emilie har fått en ring på ryggen man har ikke sett noe flått vet du åssen det ser ut? Jeg legger ut et bilde av det lurer på om jeg må ta henne til legen hun har nemlig en på baksiden av armen også[:@]
Nei da det ekke det den har kommet nå den siste uken å den blir bare større og større....det er på hun eldste hun har fødsels merke i nakken...syns oxo at det er skikkelig ekkelt...
Ja legen var jo stengt når jeg ringte ditt men sjekket i en sånn lege bok å det er nok ring orm! Kunne behandles uten resept så jeg har vært på apoteket og hun mente også at det så ut som ringorm! fikk salve til å smøre på, skal ringe legen på mandag, emilie er i kjempe form hun er akkurat som hun pleier ikke slapp så hvis den ringen ikke forsvinner eller blir mindre i løpet av helgen så skal jeg ta henne til legen på mandag!