Amanda-Elise

Ja, sukk, Amanda-Elise e ei skikkelig søt tulle!

Dere har masse fine klær og duppeditter med tekst på! [:D] 
+ at du har en Nydelig signatur, Mammamaja!

Psst! Bruker dere begge navnene til Amanda Elise, eller kaller dere henne for den ene? E nysgjerrig. Har 3 navn sjøl og alle tre e alltid blitt brukt [:o]

ORIGINAL: eadni

Psst! Bruker dere begge navnene til Amanda Elise, eller kaller dere henne for den ene? E nysgjerrig. Har 3 navn sjøl og alle tre e alltid blitt brukt [:o]

Åh tusen takk[:)] Hihi ja hun er utrolig vakker, mi lille prinsesse Jah jeg sitter nå på kveldene og diller med disse signaturene,syns det er så artig[:D]
Vi sier Amanda-Elise,men en gang i ny og ne kommer bare ene navnet[8D]
Ana Marie også er jo helskjønn!!!!

ORIGINAL: mammamaja

ORIGINAL: eadni

Åh tusen takk[:)] Hihi ja hun er utrolig vakker, mi lille prinsesse Jah jeg sitter nå på kveldene og diller med disse signaturene,syns det er så artig[:D]
Vi sier Amanda-Elise,men en gang i ny og ne kommer bare ene navnet[8D]
Ana Marie også er jo helskjønn!!!!

Ja vi likte godt det navnet. Ana Maria.. [;)] Vi e fast bestemt på å bruke begge navnene og så e det så raart når noen sier bare det ene.. Hm! Klarer ikke å forbinde henne med bare det ene navnet.Det e noen som prøver seg med AnNa Maria også [8|]

En liten oppdatering av vårt lille sjarmtroll!!![:D][:)]

Så nydelig hun er!Blid som ei sol!!![:)]

ORIGINAL: tyren81

Så nydelig hun er!Blid som ei sol!!![:)]

Jepp hun er faktisk blid som ei sol hele dagen, svært sjelden hun er sur og lei[:)] Av og til er jo hun oppmerksomhetssyk men det er det eneste[8D] HERLIG!!!

Hun vokser til hun også ser jeg.
Kjempesøt da!!!!!
Skjønner veldig veldig godt du er stolt av Amanda-Elise, for hun er helt nydelig!!!
Likte den i love daddy-bodyen. h&m eller? vil og ha sånn![;)]

ORIGINAL: amanda_

Hun vokser til hun også ser jeg.
Kjempesøt da!!!!!
Skjønner veldig veldig godt du er stolt av Amanda-Elise, for hun er helt nydelig!!!
Likte den i love daddy-bodyen. h&m eller? vil og ha sånn![;)]

Kjøpt på Cubus så den vil jeg tippe de har nå[:D] Kjøpte en lys rosa å der det står "Made in paradise"[:)] tihi
tusen takk, er nå så søt gullklumpen din å[;)]

nydelig

Herlig, lita prinsesse
Har to prinser her som gjerne "dater" Amanda-Elise engang i fremtiden...he he

Herlige bilder av en nydelig liten jente [:D]
Vi mai-damer kan det der med å lage nydelige barn [;)]

Tusen takk alle sammen!!![:)]

ORIGINAL: Mammacili

HellandussenAmanda-Elise er jo bare så nydelig!!Så gøy å se henne igjen[;)]Casper har savnet henne-big time

Nawh Tror nok Amanda-Elise har savnet å se Casper å nå når mora har vært så treig med å være på BV[;)] Tusen takk btw[:D][:)]

Vi var hos fotografen på Amanda-Elise sin 6Måneders dag[:D] Er veldig fornøyd selv om mamman egentlig ikke hadde planer om å være med på bildene[:)]

ORIGINAL: Trine82

sååå mange nyydelige bilder. Var til fotograf med tobia sjeg og men han ble fort sliten og lei, jenta di er jo like blid på alle bildene [:D] nyydelig

Hehe det er så rart det får A-E smiler jo nesten på alle bilder jeg tar, mens hos fotografen så er hun mer alvorlig.. Var egentlig ikke så veldig blid når vi va der..Hadde litt mageknip tror jeg.. Så etter å ha vært underholdning i 2timer var vi bra slitne etterpå[:)]

Det var utrolig nydlige bilder av mor og datter. Kjempefine[:D]

Kjempe fine bilder! [:D] Så nydelig ei jente dere har! [;)]

gurimalla! her var det utrolig mange fine bilder! Dere er nydelige begge to. Blei helt rørt jeg [:)]

Back
Topp