Amanda-Elise

ORIGINAL: ThereseAa

en liten hjerteknuser[:D] Her må dere nok jage vekk mange beilere etter hvert som hun vokser opp

hihih tror nok det jah[:D] Men dere må nok passe på Kristian for alle små ripsa som sikkert kommer etter han snart[8D]

Nåååå,for ei utrolig nydelig jente du har!kjempe søt!!Å så søte bamsetøfler hun har da!![:)]

ORIGINAL: tyren81

Nåååå,for ei utrolig nydelig jente du har!kjempe søt!!Å så søte bamsetøfler hun har da!![:)]

Tusen takk[:)]hun fikk de me pappan sin ca 4timer etter hun kom til verden

Ingen har klart å smelte meg så inderlig som Amanda-Elise gjør når hun smiler, et så hjertelig smil som jeg får om morgenen må man lete langt etter, jeg er bare så forelsket i mine to

Helt nydelig er hun[:)]

Hun er jo så vakker den prinsessa di[;)]

En liten oppdatering her ifra hihi[:)]

Så fine bilder av jenta di.... Skikkelig søt er hun!! 

Nydelige bilder av ei nydelig jente[:)]

Tusen takk, tror nok hun kunne sjarmert på seg en gråstein[8D][:)]

oi!! Ser at eg lenger framme her har gjort den kjempefeilen å skrive feil navn på tulla di!
Det e no retta opp i! unnskyld aldså!!!
Amanda-Elise såklart!!!!
Nydelig navn. hadde eg fått jente hadde det blitt Amanda eller Sara:-)

AMANDA-ELISE E KJEMPENYDELIG!!!!
kjempesøt pike du har. som e veldi lik deg=)
artig å sjå dei vekse til:)
du får nyte tida...

ORIGINAL: amanda_

oi!! Ser at eg lenger framme her har gjort den kjempefeilen å skrive feil navn på tulla di!
Det e no retta opp i! unnskyld aldså!!!
Amanda-Elise såklart!!!!
Nydelig navn. hadde eg fått jente hadde det blitt Amanda eller Sara:-)

AMANDA-ELISE E KJEMPENYDELIG!!!!
kjempesøt pike du har. som e veldi lik deg=)
artig å sjå dei vekse til:)
du får nyte tida...

Hehe det går så bra så[:D] Er ikke det letteste navnet vi har valgt,men vi elsker akkurat det navnet på vår lille prinsesse,hihi!

Tusen takk forresten, det er mange som sier det men vi ser nå at hun likner bare mer og mer på pappaen sin[:)] Vi får bare nyte tida jah- alle sammen[:)]

en grunn til at eg har det nicket som eg har.
Syns Amanda e et sånn nydelig navn[:)]

Kunne ønske mitt gull ligna litt på meg...men der e det kun fra pappan gitt.
Men han e no så nydelig at=) Men hadde vært kult å høre han ligna meg og litt...
[:D]

ORIGINAL: amanda_

en grunn til at eg har det nicket som eg har.
Syns Amanda e et sånn nydelig navn[:)]

Kunne ønske mitt gull ligna litt på meg...men der e det kun fra pappan gitt.
Men han e no så nydelig at=) Men hadde vært kult å høre han ligna meg og litt...
[:D]

E trodde navnet ditt var Amanda jeg[:D] Men kjære deg, Sebastian har nå mange trekk fra deg han, ser nå godt hvem som er mammaen hans for å si det sånn[8D][;)] Han er nydelig-akkuart som mamman[:)]

Amanda-Elise er utrolig nydelig!
Syns hun ligner både mammen å pappaen sin jeg![:)]
Kjempe fin strikkakjole hun har!Er det noen du kjenner som har strikket den,eller har du kjøpt den?!
Det er så mye fint av strikkaklær,har en del vi også!(svigermor strikker)[;)]

E trodde navnet ditt var Amanda jeg[:D] Men kjære deg, Sebastian har nå mange trekk fra deg han, ser nå godt hvem som er mammaen hans for å si det sånn[8D][;)] Han er nydelig-akkuart som mamman[:)]

Så fint sagt det var. søt du:)
mitt egentlige navn e nok ikke Amanda nei. men cecilie[;)]

ORIGINAL: Mammacili

Så mange fiiine bilder av prinsessa deresCasper og mammaen sender go`klemmer...hm Casper "sa" at jeg måtte sende en x-tra fra ham...ble litt flau[;)][;)]

Hihi Amanda-Elise tok den i mot med glede og "ba" meg sende et slengkyss tilbake[8D][:D][:D]  Go`klemmer tilbake[:)]

ORIGINAL: tyren81

Amanda-Elise er utrolig nydelig!
Syns hun ligner både mammen å pappaen sin jeg![:)]
Kjempe fin strikkakjole hun har!Er det noen du kjenner som har strikket den,eller har du kjøpt den?!
Det er så mye fint av strikkaklær,har en del vi også!(svigermor strikker)[;)]

Tusen takk[:D][:)]
Den fikk hun faktisk i dåpsgave og den er hjemmestrikket av moren til ei god venninne av meg[;)]
Er så utrolig fiiiint OG spesielt[:)]

Så mange flotte nye bilder av Amanda-Elise!!

Hun blir jo bare mer og mer søt.... hvis det er mulig?? [;)]
Skjønner godt at mamma'n og pappa'n er stolt av prinsessa si ja...

Back
Topp