Always eller Libresse?

opus dei

Elsker forumet
Har alltid lurt på hva som egentlig er best?[:)]

Bind: Mørke grønne always pakka.

Tamponger: Tampax

ORIGINAL: kjersti:)

liker best ob jeg da. men libresse[:D] men de nye truseinnleggene alldays som kan brukes på ulike måter er bra[:D]

jepp, samme her!

Bytta ut Libresse med Always for mange år siden. Har aldri falt meg inn å bytte tilbake. Nå satser jeg på at jeg ikke får bruk for noen av dem på mange måneder! [:D]

Hun mener nok de som kan brukes i alle typer truser... kan formes rundt kanten, liksom...[:D]

ORIGINAL: gammonbaby

ORIGINAL: kjersti:)

liker best ob jeg da. men libresse[:D] men de nye truseinnleggene alldays som kan brukes på ulike måter er bra[:D]

Brukes på ulike måter?

De er veldig tynne og med lim på hele baksiden. Kan brette de rundt kanten på g-streng, eller ha
de som de er i andre truser.. Om du skjønner?

Måtte lage et alternativ til "Libero og Pampers" tråden. [:)]

Det er jo en jungel av typer/slag....tror vi gutta til tider slipper lett unna. Valgene våre står mellom Gillette og.....[:)]

klarer ikke bind jeg..[:'(][:@]
ob her...
men ingenting nå[:D]

ORIGINAL: gammonbaby

ORIGINAL: opus dei

Måtte lage et alternativ til "Libero og Pampers" tråden. [:)]

Det er jo en jungel av typer/slag....tror vi gutta til tider slipper lett unna. Valgene våre står mellom Gillette og.....[:)]

Ja, men finnes da så mange slags Gillette[:D] Turbo, Mach 3, Mach 4, SuperRazor, Ultra Turbo 240 og alt det andre tullet de finner på for å få menn til å skifte høvel!

Jeg må bare innrømme: nå ble jeg MEKTIG IMPONERT!!!![:)]
Joda, vi skal lures til å kjøpe vi også.....de finner stadig på nye, utrolige, fantastiske egenskaper og hudvennlige produkttyper av ulike slag....Og vi går stadig 5 på!!

Libresse orasje og rosa(string) og de bittesmå truseinnleggene i den lilla boksen..
Brukte ob før, men har ikke klart å gå med det etter fødselen[&:]

Bruker stortsett bare tamponger jeg.. og da bytter jeg på always og vanlige ob. Always er jo halve prisen, og like bra!
Bruker bind om natta, da går det vel stortsett i libresse good night, eller
always super pluss!
Nå bruker jeg jo ingenting da!

Jeg brukte, Og kommer vel sikkert til og bruke Libresse String... [:D]

Bruker gul O.B på dagen også kjøper jeg en rosa pakke med bind, tror det er libresse, er ikke sikker, Blør nesten ikke om dagen og bare to dråper om natta, så jeg trenger ikke de store natt binda heldigvis!!

ORIGINAL: Aprilmor

absolutt always.... trekker jo ikke inn i libresse.....

[:'(]

Det syns jeg også, bruker som regel tamponger jeg da, både ob og always. Ingen ting nå selvfølgelig, men kommer nok til å holde meg til always etterpå til jeg kan bruke tamponger...

always.. hehe.. synes libresse er så ubehagelig å bruke jeg..

Back
Topp