ALVORLIG???

helen79

Forumet er livet
SE PÅ SPM OG SVAR TIL JORDMOR MONICA. EN GRAVID 11-ÅRING INNPÅ UNDER UTVIKLING.

What??

Hva er spm hennes? finner ikke det der ....[8|]

Det står på 1. siden på BV.

God natt og sov godt.

jeg tror jeg dåner snart jeg.....
oh my good.......11 år.....[&:]

.

Kanskje ho e medlem? Har dere tenkt på d? Kanskje ho sitt å les at dere skriver Oh my God, og sånt?
D e jo ikkje no drømmesituasjon å være gravid så tidlig, men skal vi ikkje vise litt støtte, heller? Syns ho e modig som ikkje har tatt abort, æ...

Syns det høres litt merkelig ut....11 år og gravid....det er sikkert delte meninger om dette her.....11 år og gravid er vel i tidligste laget....etter min mening...

virker litt rart syntes no jeg da.

For alt vi vet kan det være at hun er blitt gravid mot sin vilje eller noe.. Enig det at det er ALTFOR tidlig,men vi vet jo ikke historien bak. Har vondt av ho jeg. Eldste jenta mi er 8år og 11år er jo bare tre år unna... Nei off sier jeg bare. Ho kan ikke ha det mye godt. En 11årings kropp er ikke bygd for den slags påkjenning. La oss for guds skyld håpe at det ikke var et seriøst innlegg....Selv om det seff er teit å tulle med sånt..[:o]

For alt vi vet kan det være at hun er blitt gravid mot sin vilje eller noe.. Enig det at det er ALTFOR tidlig,men vi vet jo ikke historien bak. Har vondt av ho jeg. Eldste jenta mi er 8år og 11år er jo bare tre år unna... Nei off sier jeg bare. Ho kan ikke ha det mye godt. En 11årings kropp er ikke bygd for den slags påkjenning. La oss for guds skyld håpe at det ikke var et seriøst innlegg....Selv om det seff er teit å tulle med sånt..

Mamma til Ida Emilie,Natalie og Thea Angelica

Signerer[8|]

hun er nå tøff som tørr å være gravid når hun er sååååååå ung,men hun har vell måtte ta ett valg.Vi vet jo ikke noen ting om hva som ligger i bakgrunnen.

Uff da, der må jeg faktisk bare si stakkars jente enten om hun leser eller ikke...
Hun er jo faktisk ett barn, overhodet ikke ferdig utviklet, derimot akkurat begynt på utviklinga si og jeg må faktisk si at jeg synes det er fryktelig galt at hun skal bære frem barnet i så ung alder.
Hadde dette vært min datter så hadde jeg fått i gang en abort med en gang. (mener seff ikke nå pga vor langt hun er på vei)

Jeg synes også dette er rart at hun faktisk er 11 år gammel og gravid i og med at vi akkurat leste om ei som var gravid med sitt andre barn innpå VG sine sider, og jeg lurer på om noen har blitt påvirket av denne tråden??
Håper ikke det for hennes skyld.

Hvis hun virkelig er gravid så vil jeg ønske henne lykke til og jeg håper hun har 2 foreldre som kan hjelpe henne mye da hun vil trenge det.

Det har ikke vært meningen å såre noen med dette, og hvis jeg har gjort det så beklager jeg på det sterkeste.

En 11 åring som er gravid har ikke "tatt et valg"!!!!!

Herregud, jeg lekte med dukker da jeg var 11.

Back
Topp