Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde det. Kom ikke før uke 30 da, men babyen måtte fort ut. Jeg fikk beskjed om at jeg ved neste svangerskap skulle ta kontakt tidlig slik at de kunne legge en plan, men hva den planen går ut på vet jeg ikke enda. Skal til legen rett etter ferien, så får høre da.
Hun er en frisk og fin femåring ! Ingen varige mén..har vært hos lege på sykehuset idag..hun synes jeg skulle ha kontroll ca annenhver uke for måling av blodtrykk osv..men ellers synes hun jeg skulle fortsette som normalt
Jeg hadde det, endte i eklampsikramper under fødsel (rundt termin). Det utviklet seg fort og jeg ble satt i gang. Denne gangen blir jeg fulgt ekstra godt opp, og skal på sykehuset for å legge en plan for oppfølging. Også skal jeg begynne på albyl-e når jeg kommer til 12 uker.
Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015
Jeg hadde det med første, og ble forløst 32+6. Dette svangerskapet måtte jeg ta albyl-e fra jeg planla å bli gravid og Klexanesprøyter fra første positive test. Får ekstra UL etter OUL og hyppige kontroller av blodtrykk og urin vil jeg tro. (Også muligens en sykemelding) Vi skal legge en plan rundt oul-tider.
Jeg og tenkte jeg ville bli satt på blodfortynnende..men foreløpig ikke sa hun..ville vente på prøvesvarene som ble tatt fra morkaka forrige gang..jaja.. Får vente å se krysser fingre og tær for at jeg slipper unna preklampsi denne gangen!