Lillezilje: høres ut som meg - fastlegen målte BT ganske høyt, og fant spor av protein hver gang, mens på føden bare lo de og sa at jeg nok fikk høyt BT av legen min[8|] Da jeg ble innlagt, pga smerter under ribbein og hodepine, ville legen egentlig ikke legge meg inn, fordi alle prøver var OK, bortsett fra +1 på protein og bt på 150/98. Heldigvis var det en sta gammel JM som sa hun ville sitte hele natta med meg på avdelingen om jeg ikke ble innlagt, for hun var overbevist om at ungen ville være ute innen hun kom på ettermiddag neste dag - hadde sett det før. Da la legen meg inn. (dette var rett før nattskiftet kom på) neste morgen var det for sent å sette meg i gang - de måtte få ungen ut før platenivået ble for lavt til å kunne ta KS i det hele.
Bdancer: Jeg hadde liksom overbevist meg selv om at jeg får så god oppfølging at denne gangen kan det ikke gå så langt - og jeg FÅR virkelig god oppfølging. Men når alt kommer til alt og jeg ser at det kan være i ferd med å skje igjen, vet jeg jo at når det kan gå SÅ fort, har man jo ingen måte å oppdage det på på en måte - om jeg ikke BOR på føden....[8|] har bestemt meg for at selv om jeg alltid irriterer meg over at folk ikke kan stole på leger og slikt....i morra kjøper jeg i alle fall uristix så jeg kan følge proteinnivået daglig!!! Alt for å beholde vettet. For sist var hodepine eneste grunnen til at jeg dro på føden, og denne gang har jeg daglig migrene og kan ikke dra inn hver gang jeg får litt hodesmerter...