alvorlig hjertesyk...

uff da det var trist å høre ønsker dere masse lykke til håper det går bra med ungen deres[:(][:(]

Huff, trist å høre om slike tilfeller! Jeg for min del hadde valgt å ta vare på barnet! Men det er fordi jeg vet en abort hadde vært minst like ille for meg som å miste barnet når det har blitt født, og når det har 50-70 % sjanse til å overleve hadde jeg valgt å ta vare på det!

Men husk å velge det du føler er riktig, det blir et valg du må leve med! [;)]

Uff for et umenneskelig tøfft valg... Men jeg er sikker på at dere gjør det valget som er riktig og best for dere. Ingen kan fortelle dere hva det er... Jeg håper bare at du og din kjære klarer å bli enige om valget slik at dere kan støtte hverandre uansett hva som skjer.. Ønsker dere begge masse lykke til!!

trist å høre... lykke til..

tuuuuusen takk for all støtte!

det blir til at vi beholder barnet, ingen av oss som klarte å nekte nurket en sjangse her i livet...

det blir tøft, men tror en abort hadde blitt like tøff for meg....

så nå skal jeg bruke mesteparten av tiden til å kose meg med gulljenta vi har fra før, og tilogmed glede meg litt til nurket som kommer...

Så bra, ønsker deg lykke til[:)]

Ville bare ønske dere lykke til framover! skjønner at dette har vært et vanskelig valg å ta. Fryktelig trist å få en sånn beskjed!

Tenker masse på dere, og håper dere klarer å kose dere med den lille dere har, og at dere finner styrke til å møte framtiden! Håper alt går bra for dere!

Klem, M

Så hyggelig for den lille!!![:)]
Håper du kommer til å ha et strålende svangerskap videre da...[;)]
Og masse lykke til...

Godt at dere har kommet til en enighet da!!

Dette kommer til å gå så bra skal du se[:)]

Masse lykke til videre!

Uff dette var trist å lese.. Jeg kan ikke gi noen råd, men jeg vil bare ønske dere lykke til...

Så fint at dere kom til enighet!!!![:)]
Ønsker dere lykke til i gode og vonde tider fremover[:)]
Og husk; skulle du ha behov for litt oppmuntring når det er som verst, så er det jo bare å ta seg en tur innom BV. Vi er mange snille jenter her....[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Meerete

Følg magefølelsen din, uansett hva du velger! Ikke hør på andre, bare du vet hva du kan leve med!
Lykke til med valget, føler med deg!

dette synes jeg var bra sagt så denne signerer jeg...

fetteren til min samboer fikk en unge med samme feil. det var tøft de første årene for de fordi de skal passes på. men gutten er idag frisk og en kjempe fin gutt. like aktiv som alle andre gutter. du må bare ha litt tolmodighet de første årene. det blir tøft men anbefaler det. det er alt jg kan si. lykke til videre, så håper jg du tenker nøye gjennom det.

[:(]Huff, dette var trist å lese[:(]!! Ønsker dere lykke til!!

Back
Topp