Alvilde_86

Littlå

Glad i forumet
Hvordan gikk det med deg idag?? Tenkt masse på deg.

Så herlig du er [:D]

Jeg har holdt meg litt borte, tidligere kunne jeg sitte i timevis å lese her innpå, men har ikke orket å være så aktiv..

Testen idag var negativ og jeg kjenner mensen er på vei nå, så får håpe det går bedre neste gang!

Hvordan går det med deg da? Har du smugtestet eller?

Ååå. så dumt[:(][:(] Har ikke turt å smugteste jeg... Føler abolutt ingenting verken den ene eller den andre veien.. Fryktelig nervepirrende dette her..
Har lovet mannen min å ikke teste før torsdag, å tror jeg skal klare å holde meg nå..[8|]

Håper neste gang er full klaff for dere da[:)] Når kan du starte med neste forsøk?

Trist å se at det ikke gikk alvilde[:(] Hadde virkelig håpet at det klaffet for dere nå[:(] Ta vare på deg selv!!

Trist å høre det ikke gikk så bra for dere denne gangen.
Men vi får komme sterkt tilbake neste gang..

Trøste klemmer fra meg

Takk jenter, dere er gode å ha!

Jeg kan begynne etter neste mens, skal visst prøve kortregime igjen, noe jeg ikke har noe god erfaring med..

Men tror jeg vil vente litt til, nå som vi ikke har muligheten til å klare det selv men må ha hjelp, så er ønskene for oss å heller få et barn tidlig på året enn helt seint. Noen vil kanskje ikke se logikken, men sånn føler vi det [:)]

Jeg tror det går bra for dere jeg Littlå! :) Glede meg til en oppdatering etter testen, håper du kommer inn tidlig å oppdaterer![:D]

Snoopy, når skal dere igang igjen med neste frys? [:)]

Ivfprover, det er vondt når man føler at det aldri går, men vi får bare prøve igjen og holde sammen [;)] Håper virkelig det går bra for dere neste gang dere skal gå igang, er det lenge til?

Takk ivara [:D]

Jeg hadde et kort regime tidligere i høst, altså i fjor [;)]

Det endte for meg med 0 egg til innsett, så har litt blanda følelser for det. Skal snakke med legen på tlf når det nærmer seg helga, så skal snakke litt med han da! [:)]

Trist med negativ test! Trøsteklem[&o] Håpar det går så mykje bedre neste gong! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Trist med negativ test! Trøsteklem[&o] Håpar det går så mykje bedre neste gong! [:)]

[:)]

Back
Topp