Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Alvilde_86
Heia snuppå [:D] Så kjekt med eget innlegg [:)]
Det gikk fint, fikk ut 11 egg![:D]
Det er ikke noe å grue seg for, jeg har vært ganske oppegående faktisk etter uttaket og vi reiste hjem igjen rett etter infoen om egga å at vi fikk papirene!
Skal dere reise opp imorgen og ligge på hotell eller? Når har du time på onsdag?
ORIGINAL: Littlå
Heia snuppå [:D] Så kjekt med eget innlegg [:)]
Det gikk fint, fikk ut 11 egg![:D]
Det er ikke noe å grue seg for, jeg har vært ganske oppegående faktisk etter uttaket og vi reiste hjem igjen rett etter infoen om egga å at vi fikk papirene!
Skal dere reise opp imorgen og ligge på hotell eller? Når har du time på onsdag?
Så bra [:D] Hadde du mage eggposer?
Vi reiser opp imorgen kveld ja. Va jo så fryktlig tidlig vi skulle være der.. Gubben må levere varene ca hall8[;)]
Har time 8:00
Ved vanlig ivf så ringer de å sier hvordan det har gått tror jeg..husker ikke helt!
Vi har hatt isci, så da var avtalen at de ringer idag viss det er noe, å de ringte jo selvfølgelig idag!
3 egg var gode nok til isci, og når de ringte så var 1 utvikler og de to andre kunne komme etter hvert. Så jeg må ringe opp kl 9 imorgen å høre hvordan det ha gått, så reiser jeg etter det viss det blir innsett i det hele tatt [&o] Fikk flashback fra tidligere i høst nå![:'(]
Off, håper ikke noe jeg har skrevet har skremt deg..?[&:]
Det er nok bare noe galt med meg for å si det sånn, har vært noe hver gang vi har hatt forsøk!
Du skal se det littlå at det går strålendes med dere, og du blir gravid og venter et lite oktober gull![:D]