Alvilde_86

Littlå

Glad i forumet
Hvordan gikk det idag????[:)] Var et vondt?
Gruer meg litt til onsdag når det er min tur..

Heia snuppå [:D] Så kjekt med eget innlegg [:)]

Det gikk fint, fikk ut 11 egg![:D]

Det er ikke noe å grue seg for, jeg har vært ganske oppegående faktisk etter uttaket og vi reiste hjem igjen rett etter infoen om egga å at vi fikk papirene!

Skal dere reise opp imorgen og ligge på hotell eller? Når har du time på onsdag?

ORIGINAL: Alvilde_86

Det er ikke noe å grue seg for, jeg har vært ganske oppegående faktisk etter uttaket og vi reiste hjem igjen rett etter infoen om egga å at vi fikk papirene!

Skal dere reise opp imorgen og ligge på hotell eller? Når har du time på onsdag?

Så bra [:D] Hadde du mage eggposer?
Vi reiser opp imorgen kveld ja. Va jo så fryktlig tidlig vi skulle være der.. Gubben må levere varene ca hall8[;)]
Har time 8:00

Så spennende, da er nok du reist hjem når jeg skal ha innsett kl 12.40. Veldig greit å ligge på hotell natta før, slapper bedre av da siden vi har en grei reise forran oss!

Idag kom den som skulle inn kl 8 ikke inn før 8.45, så de var forsinket. Jeg hadde time 8.30.[:)]

Men kan jo si det at de begynner ikke før 8 på laben, så er ikke vits i å stresse med å "gjøre" det før rett før 8. Det hadde vi og da satt vi å venta på at de skulle begynne på jobb, det er jo kjedelig! [;)]

Jeg hadde vel noen eggposer jeg mistenker det ikke var egg i, men de var små. De sa ikke noe om hvor mange det var de stakk hull på [:)]

SYns jeg leste i en tråd at du også setter Klexane? Kan jeg spørre hvorfor? Trenger ikke svare altså, bare nygjerrig, så kan jeg prøve å tenke meg til selv hvorfor ikke alle står på det

Ehm, litt vanskelig å svare for jeg vet ikke helt selv [8D]

Men har noen forsøk bak meg, og en SA etter et av de forsøkene. Mulig jeg var overstimuler da, men gikk ikke til lege å sjekket hvordan blodet var da, så det kan ha noe å si pga antall egg jeg fikk ut den gangen at han satte meg på klexane. Kan tenke meg at prøvehistorien vår har litt å si også.

Men bør man gå å sjekke blodet sitt om det er for tykt uansett?

Det tror jeg ikke, er egentlig usikker! men det er iallefall ikke vanlig praksis tror jeg [:)]

Tok noen bl.p som de med habituell abort tar, men usikker om sykehuset fikk svar på de nå før jeg begynte på klexane.

ORIGINAL: Littlå

Så bra [:D] Hadde du mage eggposer?
Vi reiser opp imorgen kveld ja. Va jo så fryktlig tidlig vi skulle være der.. Gubben må levere varene ca hall8[;)]
Har time 8:00

Masse lykke til på onsdag.. Dette kommer til å gå kjempe flott. Krysser for mange flogge gullegg[:)]

Hei igjen Alvilde_86
Har du hørt noe fra haugesund?? Eller hører vi ikke noe før vi kommer til innsett??

Masse lykke til med innsetting i morgen!!! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

Masse lykke til med innsetting i morgen!!! [:)]

Ved vanlig ivf så ringer de å sier hvordan det har gått tror jeg..husker ikke helt!

Vi har hatt isci, så da var avtalen at de ringer idag viss det er noe, å de ringte jo selvfølgelig idag!

3 egg var gode nok til isci, og når de ringte så var 1 utvikler og de to andre kunne komme etter hvert. Så jeg må ringe opp kl 9 imorgen å høre hvordan det ha gått, så reiser jeg etter det viss det blir innsett i det hele tatt [&o] Fikk flashback fra tidligere i høst nå![:'(]

Ved vanlig ivf så ringer de å sier hvordan det har gått tror jeg..husker ikke helt!

Vi har hatt isci, så da var avtalen at de ringer idag viss det er noe, å de ringte jo selvfølgelig idag!

3 egg var gode nok til isci, og når de ringte så var 1 utvikler og de to andre kunne komme etter hvert. Så jeg må ringe opp kl 9 imorgen å høre hvordan det ha gått, så reiser jeg etter det viss det blir innsett i det hele tatt [&o] Fikk flashback fra tidligere i høst nå![:'(]

Å nei!!!!!
Vi skal også ha ICSI... satser på at det ordner seg til i morgen!!! Krysser fingrene for deg jeg!!!!!!

Huff, jeg kjenner at jeg gruer meg mer og mer..

Off, håper ikke noe jeg har skrevet har skremt deg..?[&:]

Det er nok bare noe galt med meg for å si det sånn, har vært noe hver gang vi har hatt forsøk!

Du skal se det littlå at det går strålendes med dere, og du blir gravid og venter et lite oktober gull![:D]

Off, håper ikke noe jeg har skrevet har skremt deg..?[&:]

Det er nok bare noe galt med meg for å si det sånn, har vært noe hver gang vi har hatt forsøk!

Du skal se det littlå at det går strålendes med dere, og du blir gravid og venter et lite oktober gull![:D]

Håper det[;)]
Men det er jo greit å være forberedt på alt som kan skje også da.

Men dette skal gå bra for dere også !!!!

Back
Topp