MarieC Forelsket i forumet 20 Jan 2010 #1 Noen her inne som KAN skrive alveskrift som kan hjelpe meg med og skrive en setning?[:)]
Kal-El Forumet er livet 20 Jan 2010 #2 Jeg hater å måtte skuffe deg med denne nyheten: Alver finnes ikke.
Hanaffen Glad i forumet 20 Jan 2010 #3 Selvfølgelig finnes det alver!! Kan ikke hjelpe deg med alveskrift, da. [:)]
Kal-El Forumet er livet 20 Jan 2010 #4 ORIGINAL: enirak Selvfølgelig finnes det alver!! Kan ikke hjelpe deg med alveskrift, da. [:)] Ja, men jeg er egentlig Kaptein Krok, og derfor er det min plikt å si "Alver finnes ikke", for da dør en alv hver gang jeg sier det.
ORIGINAL: enirak Selvfølgelig finnes det alver!! Kan ikke hjelpe deg med alveskrift, da. [:)] Ja, men jeg er egentlig Kaptein Krok, og derfor er det min plikt å si "Alver finnes ikke", for da dør en alv hver gang jeg sier det.
A Alvepike Elsker forumet 20 Jan 2010 #6 ORIGINAL: Kal-El ORIGINAL: enirak Selvfølgelig finnes det alver!! Kan ikke hjelpe deg med alveskrift, da. [:)] Ja, men jeg er egentlig Kaptein Krok, og derfor er det min plikt å si "Alver finnes ikke", for da dør en alv hver gang jeg sier det. grinchen
ORIGINAL: Kal-El ORIGINAL: enirak Selvfølgelig finnes det alver!! Kan ikke hjelpe deg med alveskrift, da. [:)] Ja, men jeg er egentlig Kaptein Krok, og derfor er det min plikt å si "Alver finnes ikke", for da dør en alv hver gang jeg sier det. grinchen