Har i dag kommet til 12 uker, og føler jeg kan slappe av litte grann. Skal på tidlig ul på fredag, og kjenner jeg både gruer meg og gleder meg på en gang. Har hatt så mye mangel av b- og d vitaminer frem til nå, så syns det er greit å ta en titt for sikkerhets skyld. Eneste jeg og gubben ikke vil vite er om fosteret har Downs syndrom. Mamma bor 50 mil unna, men er heldigvis hos kjæresten sin når vi skal dit, og han bor bare 20 min unna Ultralydklinikken. Så vi tropper opp mannsterke Vi må uansett ha minstemann med på 16 mnd, så kan de ha han litt i begynnelsen også får de komme inn om alt er i orden og om det blir utvendig ul
Har også begynt å jobbe igjen den uka her, og det har vært godt Kvalmen er helt borte, men erstatta med kraftig hodepine og spreng i bihulene. Hadde det sånn sist også og da utviklet det seg til en bihulebetennelse som varte i 7 uker. Håper det ikke er det nå også, for er slitsomt med smerter over lang tid.
Skal oppdatere her igjen når vi har vært på ul
Har også begynt å jobbe igjen den uka her, og det har vært godt Kvalmen er helt borte, men erstatta med kraftig hodepine og spreng i bihulene. Hadde det sånn sist også og da utviklet det seg til en bihulebetennelse som varte i 7 uker. Håper det ikke er det nå også, for er slitsomt med smerter over lang tid.
Skal oppdatere her igjen når vi har vært på ul