Alvdalsaken

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Synes du de dømte har fått lang nok straff?
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10014167

sånn jeg ser det så kan de aldri få lang nok straff, de har ødelagt barnas liv (mer eller mindre) for alltid.

ORIGINAL: lille.trille

sånn jeg ser det så kan de aldri få lang nok straff, de har ødelagt barnas liv (mer eller mindre) for alltid.

Er så enig. [>:]

HELT enig! Ingen straff er stor nok...

Nei... Burde heller fått livstid!

Enig i den.
Reagerte på det her, hadde forestilt meg ei straff på over 10 år iallefall. Men hadde verden vore rettferdig skulle dei blitt bura inne for alltid.

STYGT; STYGT; STYGT!!!!
Jeg gråter for de stakkars barna....[:(][:(][:(]

Jeg er glad de fikk så mange år med forvaring som de fikk, for i Norge kunne de fint ha fått mye mindre, men at naboparet bare fikk 4 år? For å ødelegge barns liv? Vitner om en respektløshet i rettsvesenet når det kommer til barns rettigheter og verdi.

SÅ enig!

Kunne ikke vært mer enig!

Det fins ikke streng nok straff for det de har gjort.. [:(]

Hjertet sier, at de kunne brenne i helvete hver eneste dag de lever,og at straffen de har fått ikke er lang nok! Håper de blir rÆ* pul*t inne i fengeselet av medfanger..

Men annet gledelig er at de har fått norges FØRSTE OG ENESTE strengeste straff allikevel!...
[:)]

Tenk at de som underslår penger/skattesvindel skal få strengere straff en pedo-jævler??[&:]

Men har hørt at andre straffefanger hater pedo-forbrytere , så håper de får svi skikkelig når de sitter inne[&:]

ORIGINAL: Vesten

Tenk at de som underslår penger/skattesvindel skal få strengere straff en pedo-jævler??[&:]

Men har hørt at andre straffefanger hater pedo-forbrytere , så håper de får svi skikkelig når de sitter inne[&:]

Det har jeg hørt også, men mener også og ha hørt at de holder de adskilt for deres sikkerhet[:'(]

signerer hvert ord [:@]

Signerer på det sterkeste. Dei burde aldri, aldri slippe ut i dagslys igjen.. Ønsker dei all lidelse og smerte i heile verden. Totalt utilgivelig.

Nei,de skulle ha fått livstid..helst dødstraff...hvis det hadde vært opp til meg..skulle gjerne tatt på meg jobben med å torturere d til døde...grrr[:@]

Back
Topp