Alvani!

ninni 1

Forelsket i forumet
Har du fått testa på nytt i dag? Spent... [:D]

Krysser fingrene for deg.

Så søte dere er! [:D]

Jeg hadde jo EGENTLIG tenkt å vente til imorgen, men klarte ikke å dy meg. Men den var nok fremdeles negativ. Men jeg leste på BV at det HCG stoffet som man skiller ut ble begynt å produsert på lørdag eller søndag(som var), så jeg fikk inntrykk av at det var ikke vanlig at det nødvendigvis slo ut før til helgen som kommer nå.

Så jeg får nok bare vente..[:)]

Fremdeles ingen IKM - selv om jeg ikke husker når den kom sist, så er jeg iaffal RIMELIG sikker på at jeg hadde den den 11 forrige måned. [:D]

Hihi..

BTW - er det flere som hadde 'vanlige mensensmerter' når dere pleier å få mensensmerter når mensen kommer vanligvis?

Jeg har jo hatt mensensmerter i ei uke, men de ble endel svakere de siste dagene...
Men så kom det plutselig helt vanvittig for 1 time siden.. - pluss jeg har fått migrene slik som jeg ofte får ved mensen... (Får migrene enten samme dag, eller dagen før...) Men føler den stikker mange flere rare plasser enn normalt [:D] Også er det lenge siden jeg har hatt så kraftig migrene faktisk... ugh... (er hjemme fra jobb i dag, og har sovet en DEL timer ja...)

Men fremdeles ingen IKM altså, og jeg synes fremdeles urinen virker mye lysere enn det den pleier... [:)] Ååååhh.. jeg vil ha svar NÅ! [8D]

Skjønner godt du er utålmodig! Men tror nok testen din kan bli positiv etterhvert ja. Jeg har hatt det på samme måten som deg med menssmerter en uke før IKM, og det viste seg å være positivt. [:D] Jeg pleier aldri å ha menssmerter så lenge før IKM. Jeg prøvde også å teste ganske tidlig, men den var negativ. Tvang meg selv å vente noen dager, og testet to dager før IKM. DA var de to strekene på plass. Håper du kan teste positivt om noen dager! [;)]

ORIGINAL: ninni 1

Skjønner godt du er utålmodig! Men tror nok testen din kan bli positiv etterhvert ja. Jeg har hatt det på samme måten som deg med menssmerter en uke før IKM, og det viste seg å være positivt. [:D] Jeg pleier aldri å ha menssmerter så lenge før IKM. Jeg prøvde også å teste ganske tidlig, men den var negativ. Tvang meg selv å vente noen dager, og testet to dager før IKM. DA var de to strekene på plass. Håper du kan teste positivt om noen dager! [;)]

Flott! Takk - den trengte jeg! [:D] Jeg merker jeg går LITT i berg og dalbane i dag.. [8D]
Ja, jeg blir litt forundret hvis den ikke blir positiv egentlig.. hmm.. jeg vurderer om jeg skal gå løs på den digitale fra CB for den skal jo kunne teste positiv opptil 4 dager før.. hehe..

Men hadde lyst å først bruke den hvis strimlene bare ga meg en øøøøøøøøøøørliten grunn til å stusse... (hvis det plustelig bare slo ut, såvidt, såvidt, såvidt..) men jeg har ikke klart å se noe som helst innbilliende strek...

hehe..

Vi får se om jeg klarer å vente til torsdag i det minste med å bruke den.. [8D]

Back
Topp