Altså, våre juli babyer. .

36+5 her, ser helst at han venter i alle fall til 39+0..... Og gjerne noen dager til etter det, sånn at kalenderen viser juli (og to uker mer i pappaperm!!)

Er 36+1 i dag og kan godt vente 1-2 uker til :) Nr 2 og 3 kom i uke 36+4 og den andre i utgangen av uke 35...
Kunne kanskje verdt greit med opprop ja. Skulle ha vert med på det, men har henda fulle med mine 3 små så er bare innom litt på mobilen på dag tid og av og til på kveldstid på pc.

Jeg er 34+6 og veldig klar fra 1. juli så vi bare får de to ekstra ukene med pappaperm og ikke får altfor mange uker uten en plan for barnepass før ferie til neste år. Men vil virkelig snart være ferdig, masse plager, ikke får sove og svangerskapsdiabetes, så er jeg klar så fort ungen er bare litt større. Og forhåpentligvis føler han for å snu seg riktig veg først så jeg slipper setefødsel. :P

jeg er 34+4 i dag! høygravid! så han får nok vente litt til! selv om jeg har hatt ett forferdelig nedtrykk uten like i dag ! men etter 1 juli kan han bare komme :)

36+2 og 4 uker og en dag igjen til termin i dag :)
Har veldig lyst til å hilse på han altså, men han kan gjerne holde seg i magen til etter 1. juli hvertfall ;)
Men om han har det travelt, så er han hjertelig velkommen neste uke også :)

Back
Topp