Altså, våre juli babyer. .

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ser at juniforumet hadde 31 babyer før juni var igang. .. Hallo juli babyer, hører dere!!!!! (Dere minste kan vente bittelitt til:))

Ja, hvem er det som har termin tidlig i juli da?
Selv er jeg kun 34 uker, så min kommer nok ikke med en gang. :-)

Kanskje vi skal starte med opprop snart? Noen har jo passert uke 37:) selv er jeg bare 34, men gøy å følge med:)

Satt akkurat å tenkte samme tanken i dag!! Ser ut som om julibabyene ikke har det like travelt som juni :) jeg er 35+1 så min kan få vente 1 uke el 2 til :) men ja.. Syns det skal bli noe action etterhvert jeg! Hehehe :)

Nærmer seg for flere av oss nå :) jeg vil helst ikke at noe skjer før jeg blir innlagt 26.juni. Har lang vei til sykehuset

Jeg er 35 uker i dag, så han må gjerne komme om en to-tre ukers tid :)

De kommer nok snart, ene etter den andre! :)

Jeg er starks 37.. så vist han vil komme ut i neste uke er d ok:):) Men tviler på d da:):) prøver mentalt å forberede meg på overtid:):)

Snart kommer de som perler på en snor :) selv er jeg i uke 35 men vil at snuppa ska vente minst to uker til ;)

Uke 35 her og kan godt komme om 2-3 uker :) :) Men jeg og belager meg vel på overtid, er vel det beste så ikke man blir så utålmodig :) :)

Æ e 37+1 og i mårra e første permisjonsdagen min! Håper likevel de holder sæ inne i 2 uker til. :)

Jeg fikk vår første 37+1, men har ingen følelse på at denne kommer på en stund... Er 36+6 i dag... :-)

Ville vært 37+0 i dag, og lillegutten min er 6 dager :-) Så min var visst en av de tidlige ja!

37 uker i morgen, så snuppa kan få lov til å komme når som helst. Opprop høres bra ut, jeg regner med at julibabyene kommer til å få fart på seg snart!

Er med på opprop; hvem tar ansvar? En fast eller bare den første som er her etter et vist tidspunkt på døgnet/dagen?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har enda god tid, termin 12. Juli, jeg håper han venter til det blir juli iallefall, ønsker at pappa'n skal få de to ekstra ukene.
Men er det noe som er vanskelig å planlegge, er det en fødsel.
Vi må bare ta det som det kommer... :)

Er med på opprop; hvem tar ansvar? En fast eller bare den første som er her etter et vist tidspunkt på døgnet/dagen?

Venter ei tulle 4. Juli 2013
Kanskje greit å dele det mellom flere? Og noen som bruker å være inne med pc kanskje? :)

Back
Topp